17 Ekim 2012 Çarşamba

Netteki bazı arkadaşlık siteleri hakkında neler biliyoruz ya da bilmiyoruz?

Nete takılanların çoğunun bildiği gibi aylık belirli bir ücret karşılığı üye olunan bay-bayan tanışma amaçlı kullanılan siteler vardır. Hani şu gold üye, standart üye filan olunan siteler. Geçen msn i açtım bayanın biri bir sürü mesaj atmış. O siteye ne zaman nasıl üye olduğumu hatırlamıyorum. Nasıl oluyor bu iş anlamadım. Yok efendim benimle aynı şehirde yaşıyormuş, beni çok merak etmiş, ben cevap vermiyormuşum mesajlarına, çok ayıp oluyormuş, benimle mutlaka tanışması gerekiyormuş gibilerinden onlarca mesaj göndermiş.hatta telfn numarasını yazmış ama şu şekilde 05** *** ** ** okunmuyor. Sizce bu tür şeyler gerçek mi? Gerçekten böyle üyeler var mı? Yoksa birileri bizi kandırmaya mı çalışıyor? Akılları sıra ben çok merak edicem, gidip bankaya para yatıracam, gold üye olacağım. Bana pek inandırıcı gelmiyor. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ya da hiç üye oldunuz mu?
Keyifli Sohbetin Tadını Çıkarmak İsterseniz Resimli Butona Tıklayın Canlı Ve Sıcak Sohbetler Sizlerle
Sesli Sohbe Sitesi Sesli Chat Sitesi Türkiyenin Eğlence Sitesi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder