18 Ekim 2012 Perşembe

Sevdaliyimsana Şiir

Sevdaliyim sana alemin kralısın başında tacın ile gönüller sultanısın yumuşak kalbin ile sevdalıyım sana ben sevdalıyım yürekten güzel gözlerine vurulmuşum ezelden yok başka biri daha yok başka bir sevgili her şeyin başı sensin bütün güzel şeylerin iyilik sende doğruluk güzellik hepsi sende sen bir perisin aşkım ayakta durur senle bu aşk uğruna canım ölürüm inan bana vız gelir tüm engeller aşarım inan bana ardıma bakmadan hiç yaşadığım günlerin unuturum mazimi koşarım inan sana seninle bir ömür ben mutluluk diliyorum değil ne para ne pul tek seni diliyorum kollarımda olmanı hep yanımda kalmanı çokta mutlu olmanı allah'tan diliyorum
Keyifli Sohbetin Tadını Çıkarmak İsterseniz Resimli Butona Tıklayın Canlı Ve Sıcak Sohbetler Sizlerle
Sesli Sohbe Sitesi Sesli Chat Sitesi Türkiyenin Eğlence Sitesi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder