9 Kasım 2012 Cuma

forum minecraftturk

tahmin değil forumdaki herkeze sor nedicekler hadi açıkla yazdıklarımı bekliyicem ben aksama kadar merak etme şimdi hemen yalan dicen maden bunlar doğru açıkla pc nin ss sini al koy foruma görek kardeş ben burda insanlara yardımcı olmak için geldim foruma senini gibi kiilerle ğraşamam yaşın kaç senin? kardeş ben burda insanlara yardımcı olmak için geldim foruma senini gibi kiilerle ğraşamam yaşın kaç senin? salak mesajlarına bak bakalım neler yazmışsın yardımcı olmaya geldim dion küfür edion ne iş ve hadi açıkla la yalancı olduğunu herkez anladı az önce salak mal oç filan diodun şimdi neden açıklamıon çünkü öle bi pc yok olsa minecraftına optifine yüklemezdi ezme salak mesajlarına bak bakalım neler yazmışsın yardımcı olmaya geldim dion küfür edion ne iş ve hadi açıkla la yalancı olduğunu herkez anladı az önce salak mal oç filan diodun şimdi neden açıklamıon çünkü öle bi pc yok olsa minecraftına optifine yüklemezdi ezme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder