17 Kasım 2012 Cumartesi

herşeyi kendi çabamızla yapıyoruz büromuzu kendimiz hazırladığımız gibi telefonu internetide kendimi

mercan arkadas senden hala bir cevap bekliyoruz ne gibi duyumların var.. >> DAMLA SULAMA VE YARARLARI Son senlerde popüler olan damla sulama sistemleri, hem çiftçiye hem de >> İçişleri'nden tarım işçileri genelgesi !İçişleri Bakanı Osman Güneş, tarım işçilerinin güzergahların >> tarım orman sendikasının hükümetten talepleri aşağıda belirtilmektedir.sizce yeterlimidir bunlar? >> toç-birsen sitesine taleplerimizi iletelim.zaten bilinen hususlar..kadro geldimi hepsi düzeliyor zat >> 5- Çevre ve Orman Bakanlığı ve Tarım ve Köyişleri Bakanlığı ve bağlı kuruluşlarında 657 Sayılı Devle >> sömürüsünü önleyen, isyerinde katilimciligi tescik eden, isyerinde demokrasiyi hayata geçiren, çalis >> Arkadaşlar hiç sanmıyorum görüşmelerden olumlu bir sonuç çıkacağını. Biz köylerde hayatımızı geçirme >> corum il mudurlugune gonderilen yazida ssk ve bagkurda gecen hizmet surelerinin izin hesaplanmasinda >> 'li Hangi Halde Yıllık İzin Kullanabilir? kırmızı özel dosyaArtık kamuda 100 bine yakın kamu person >> Milyonlarca kamu çalışanının merakla beklediği toplu görüşmelerin ilk turunda ortak gündem oluşturul >> böyle insanların gidecekleri hiçbir yer olamaz... Rabbim inşallah hayvanlara bu zulmu yapanlara hake >> arkadaşlar hepinizin isteklerine katılıyorum. bu sorunları hepimiz yaşıyoruz. Köylerde hayvan muayen >> arkadaşlar sanırım unuttunuz ama sun'i tohumlama işi artık devlet tekelinden alınıp özel sektöre ver >> böyle insanların gidecekleri hiçbir yer olamaz... Rabbim inşallah hayvanlara bu zulmu yapanlara hake >> TARIM VE ORMANCILIK HİZMET KOLUNDA TOÇ BİR-SEN’İN GÖRÜŞME TALEPLERİ * Tarım ve Köyişler >> 17.08.2007 Devletin esas personel çalıştırma biçimi memurluk olmaktan çıkmış, sözleşmeli per >> KAMU-SEN TÜRK TARIM ORMAN-SEN A- HİZMET KOLUMUZA BAĞLI 5-Çevre ve Orman Bakanlığı ve Tarım >> arkadaşlar duyduğum bi bilgiyi sizlerle paylaşmak istedim ocak ayında kadro gelecekmiş diye bi duyu >> Tarım Bakanlığının, 'Performans puanına' yürütmeyi durdurma 18 Ağustos 2007 11:55 Danıştay 11. D >> Tarım Bakanlığının, 'Performans puanına' yürütmeyi durdurma 18 Ağustos 2007 11:55 Danıştay 11. >> ÇOK SEVGİLİ VE SAYGIDEĞER 4/B LİLER İYİ OKUYUN!!!!!!ARTIK 4/B Lİ BİLE OLAMAYACAĞIZ YENİ İSMİMİZ TOP >> Bilgisayarlara hangi yolla bulaştığı henüz bilinmeyen adlı virüs, MSN Messenger kullanıcıları arasın >> öncelikle kesk madem haklarımızı savunacaktı bunu masada yapacaktı keskin sirke küpüne zarar misali >> Bu virüs, MSN Messenger üzerinden kontakt listenizde yer alan kişilerden bir dosya veya İnternet s >> sayın panatlı keskin katılmamasın sebebi herkesin bildiği gibi masada danışıklı dövüş olacağı idi b >> Birileri bilip bilmeden ortada ahkam kesiyor.. tamam görüşmelerden zaten ahım şahım şeyler beklemiyo >> pamuk ekim alanlarının günümüzde azalmış olması, buna mukabil üretimin düşmesi. kalitenin korunamama >> paylaşım için teşekkür ler. benim başımada geldi bende format atmakta buldum çareyi... şu an için >> ARPA ve BUĞDAY HASADINDAN SONRA ANIZA 2.ÜRÜN PAMUK EKİMİ ARPA ve Buğday Hasadından Sonra Anıza 2.Ü >> pamuk ekim alanlarının günümüzde azalmış olması, buna mukabil üretimin düşmesi. kalitenin korunamama >> ARPA ve BUĞDAY HASADINDAN SONRA ANIZA 2.ÜRÜN PAMUK EKİMİ ARPA ve Buğday Hasadından Sonra Anıza 2.Ü >> SAĞLIKTAKİ SÖZLEŞMELİ PERSONELE TANINACAK TAYİN HAKKI BÜTÜN SÖZLEŞMELİLERİ KAPSAMALI VE ALANI GENİŞL >> Menü Anasayfa Tanıtım İrtibat Bilgileri Sayfa İndeksi İnternette Ara Linkler Bize Yazın TÜRK >> Şanlıurfa’da Harranlı bir çiftçi, zirai uçakla ilaçlamanın yasaklanmasından sonra kendisi tarafından >> emrolunduğu gibi dosdoğru ol. (hud suresi) ya olduğun gibi görün, ya da göründüğün gibi ol. (hz >> GÜBRELEME AMACIYLA TOPRAK ÖRNEĞİ ALINMASI Bitkisel üretimde daha kaliteli daha bol ürün almak i >> MÜJDEMİ İSTERİM BU ARADA Kadro tamam Hükümet, kamuda çalışan 100 bin kişiyi sevindirecek bir a >> Teşekkürler arkadaşlar gerçekten böyle bir sitenin varlığı bile harika birbirimizden haber almıyoruz >> benden önce davranmıssın tarım bilişim, istifa dilekçemi hazırdı ailemi ikna turlarındaydım gerçi cu >> arkadaşlar kadro neysede merkeze çekilme gibi bi olasılığız varmı.merkezde çalıştırlacakmışız. >> Lütfen aynı konu için yeni başlık açılmasın.Bu başlık altındaFaruk Mercan'ın yazısı... 4B'lilerin >> Dün gazetemizin manşetinde yer alan ve 4B'li kamu personeline kadro verilmesi ile ilgili haber çalış >> Takvim Gazetesi KADRO TAMAM diye kocaman başlık atıyor ve ertesi günde Haberde de belirtildiği gibi >> ürkiyemizde nekadar tohum firması mevcut ve bunun nekadarı sizdeğerli kişileri barındıra biliyor. el >> ne haddimize... sizin gibi duyarlı arkadaşlar var iken herşeye merak sarmak bizim kültürümüzü aşıyor >> ESN322 arkadaşım hakkaten doğru söylüyosun yani bizim çalışmamızın karşılığı bu.dediğin gibi imamda >> Rozerin1979 Size gösterilen müsamma hiç bir üyemize gösterilmedi.Defalarca uyarılmanıza rağmen vurd >> 4/B'li için özel yasa tasarısı 31 Ağustos 2007 07:55 Faruk Mercan'ın yazısı Sözleşmeli personel >> takvim gazetesi 1 haftada 3 kez haber yapmış kadro konusunu..Dikkat ettiniz mi bilmiyorum arkadaşlar >> takvim gazetesinde çıkan tarım danışmanlarının mesajları 'Sürekli taciz var'TARIM Bakanlığı'nda 4 >> takvim gazetesinde çıkan tarım danışmanlarının mesajları 'Sürekli taciz var'TARIM Bakanlığı'nda 4 >> 4B’Lİ ÇALIŞANLARININ PROBLEMLERİNDE ÇÖZÜME İLK ADIM… 4B’ için inadına kadro talebimiz devam ediy >> takvim gazetesinde çıkan tarım danışmanlarının mesajları 'Sürekli taciz var'TARIM Bakanlığı'nda 4 >> Sayının 10.000 eçıkarılması bana göre kadro işinin zora girdiğini gösteriyor. Ayrıca toplu görüşmel >> Arkadaşlar merhaba ben haberin doğruluğuna inanmıyorum.geçen hafta bir rüzgar gibi yayınlandı sonrad >> Arkadaşlar netten buldugum ve çok etkilendigim bir hikaye paylaşmak istedim ANNECİĞİM BENİ SEVER >> hiç tanımadığımız kader arkadaşlarımızla burada buluşup fikir alışverişi yapma,sorunları paylaşma vs >> 4B’Lİ ÇALIŞANLARININ PROBLEMLERİNDE ÇÖZÜME İLK ADIM… 4B’ için inadına kadro talebimiz devam ediy >> Maliye'den 4B'liye destek 4 Eylül 2007 Salı Kamuda 4B maddesine göre çalışan sözleşmeli pers >> Merhaba değerli dostlar aşağıdaki yazı yada karalama diyebiliriz buna bir sitedeki köşe yazarına ait >> Maliye'den 4B'liye destek 4 Eylül 2007 07:30 Faruk Mercan'ın yazısı 4B'lilerin kadroya alınma >> bu metnin yazarı kamil yelboğa kafası hala 1950 lerde kalmış birisi ziraat fakültesinden mezun olan >> Kamil Yelboğa denen kişi bizim 4 yıldır köylerde neler yaşadığımızı biliyor mu? Hangimizle irtibata >> Sayın Yetkili, 22. İçecek/Dolum teknolojileri fuarı SIMEI ve 6. Bağcılık ve Zeytincilik teknol >> Kamil YELBOĞANIN www. Tarimsalpazarlama.com da ki 4/li bayan çalışanlara “NAZİK TÜR” demesini eleş >> umarım haberler doğrudur ve hakkımızda hayırlısı !!! Ayrıca Tarım Orman Sen'in kendi sitesinde yapt >> yazının orjinali ile birlikte yetkilimakamlara yapılacak şikayet sonucunda manevi tazminat hakkınız >> tek kelimeyle yazık ya....arkadaşlar ben tepkili bir yorum yazdım ama yayınlamıyor hakarette içermiy >> Kadir arkadaşım teşekkürler senin bu haberin eminim benim gibi heresi memnun etmiştir...yaşasın arka >> Malum beyefendi gibi kaba olmaktansa nazik türüm ben ne olmuşki ;bu köylerde çalışan teknazik meslek >> Dedim ya niyet kötü, sicil kötü…Bunların önemli bir bölümü temel işi tarım olan köylere gidecekler, >> mesay kardeş o memurlar net te yorum yapan arkadaşların bizim gibi bir siteleri yok sanırım ki ora >> sayın yüksek zıraat mühendisinin talihsiz yazısını bugün okudum ve aklıma hemen bir kamyonun arkasın >> bana bağlı olduğum köylere gittiğim zaman o kadar korkmuştum ilk başlarda nasıl yapacaktım bir bayan >> özet olarak şunu söyleyebilirim. hiç köyden ayrılmayacak gibi çalışın. yarın köyden ayrılacak gibi h >> . Sitede gördüğüm bir mesaj bana önceden duyduğum ve çok hoşuma giden bir hikayeyi hatırlattı. Pay >> ben eğitimdeydim. orda net bişey konuşulmadı haberiniz olsun. ama bi çalışma olduğu söylendi. tarım >> YARIŞ Bir ihtiyar, yaşlandığı için kendini yormamasını ve istirahat etmesini isteyenlere şu ceva >> Churchill, avam kamarasında konuşurken, muhalif partiden bir kadın milletvekili, Churchill' e kızgın >> Yavuz Sultan Selim Han döneminde, İran hükümdarı Şah İsmail, kıymetli mücevherler ile dolu bir h >> Yavuz Sultan Selim Han döneminde, İran hükümdarı Şah İsmail, kıymetli mücevherler ile dolu bir h >> acba nasıl bir lap top. önce dağıtılan masaüstü gibi ise vay arkadaşların haline... herkes hatırla >> sayın valinin projeye yaklaşımı takdire şayan bir konu gibi görünüyor. (bu arkadaşlar tasını tarağın >> arkadaşım toplanıp söküp atılacak gibi değil heryanında ve çok fazla var hertarafını sargın başka bi >> bencede olacagı yok gibi ya insallah olur kardeslerim.hayırlısı allahtan! >> arkadaşım küskütle ilaçlı mücadele etken maddeli ilaç (mesela pursuit) çare olabilir.ama havuca >> İbrahim ÖZER Ziraat. Yük. Müh. Bölgemizde her yıl ortalama 4 milyon tonun üzerinde hub >> Arkadaşlar kadro verilse bile köyde kalmak zorunda kalırız diye bişey söylemişler..kadro köyden kurt >> slm ben askerde iken 4/Bye yerleştim.benim gibi olup mahkeme kararı ile dönen var mı? mahkeme acmaya >> Hüseyin KORKMAZ Zooteknist Boztoprak slm ben askerde iken 4/Bye yerleştim.benim gibi olup mahkeme >> arkadaşlar moralinizi bozmak gibi olmasın ama kadro konusunda pek umutlu olmayın!!!! bizimle ilgili >> sol tarafta nickinizin altında yazan ziraat mühendisi veteriner hekim gibi terimler >> Galiba anladım benimkinde 1 dekar arazi yazıyo bende ziraat mühendisi evet dostum aynı dediğin gi >> gogota77: slm ben askerde iken 4/Bye yerleştim.benim gibi olup mahkeme kararı ile dönen var mı? mah >> Bilindiği üzere bizler ziraat mühendisi ve veteriner hekim olarak hizmet sözleşmesi imzaladık. sözle >> hastalık,kaza,doğum nedeniyle doktorlar tarafından verilen istirahat raporunun yani çalışamadığımız >> Arkadaşlar ben 2 yıldır bu işin içindeyim. Kadro olur olmaz belli değil ama şu gerçek kadroda versel >> Evet 4 B li olupta bizim gibi durumda olan meslek grubu yok. Bu yüzdenbende kadro alcağımıza inanıyo >> Merhaba ; yaklaşık 4 ton kestanenin depolanması ve depo ömrünün uzatılması için ne gibi kimyasalla >> Arkadaşlar bence kadrolarımızı alacağız.... Ya da öğretmenler gibi sosyal haklarımız düzelecek ben b >> . Üretci Firma bu aleti aşağıdaki gibi tanıtıyor : - Hasattan sonra başka bir alete gerek olmaks >> Ya değerli arkadaşlar kadro var yada yok yazmak çok üretken yada sonuca götüren bir işlevi yok kanım >> herkese hayırlı ramazanlar.eşinden ayrı olanlar araında bende varım..ne eşim tayin isteyebiliyo nede >> HAZIRLANDIĞI SÖYLENEN YENİ PERSONEL REFORMUNA AİT İLK BİLGİLER DEVLET BAKANI VE BAŞBAKAN YARDIMCISIN >> mehaba arkadaşlar ben de eski tarım danışmanlarındanım. 3 yıl boyunca istifa etmememin nedeni baytar >> evrimce arkadaşımıza katılıyorum..kadro haklarımız için gerek..tayin istenilen yerlerde de köyler va >> Arkadaşlar sabır sabır sabır diyorum. Bakın benım 4. ylım. evleneli 2 yıl olacak. sabrederek geldik >> Evet bir önceki forumdada dediğim gibi kadro felan değil tamam kadro olursasüper olr ama. Eğer emekl >> Ancak sosyal ve demokratik haklar konularında kabul edilen hususlar ile geçmiş yıllarda kararlaştırı >> Siyasi irade kamu bürokratlarının anlaşılmaz tutumunu kıramadı ve önceden verdiği taban aylığına yan >> 28 Eylül 2007 CUMA Resmî Gazete Sayı : 26657 TEBLİĞ Tarım ve Köyişleri Bakanlığınd >> anladığım kadarı ile yeni girecek ziraat müh. leri bizim statümüzde olmayacak. eski uygulama gibi, b >> tarimod un da dediği gibi elmadaki hastalık memeli pas. yapman gerekenler ise öncelikle, bu hastalı >> arkadaşalr alınacak 7.500 kişinin bizle bir ilgisi yok ve bizim gibi olmayacakalr. Tarımsal yayım ve >> artık diyecek söz bulamıyorum kabus gibi 3.5 yıl geçirdimve bu hala devam mı edecek.bunca sene herke >> Tar - gel projesinin çalışanları 10.000' e çıkarılması söz konus değil sanırım. Söylenen 7500 kişi k >> arkadaşlar dayamıyorum yazmayacaktım. ama dedimya dayanamıyorun bazı arkadaşların feryadı figan etti >> Sayın bakanım ikinci dönem bakanlığınız hayırlı olsun .Biz TARGEL çalışanlarının sıkıntılarını en az >> selam arkadaşlar, bencede sayımızın artması iyidir.daha büyük bir kitle olacaz, sesimizi daha gür du >> AlgoVital Plus® Organik Canlandırıcı ve uyarıcı bitki güçlendirme etkeni olan AlgoVital >> NEEMAZAL ® - T/S (ORGANİK BÖCEK İLACI) Tropikal Neem ağacının -Azadirachta indica A.Ju >> il müdürlüğüne yazı geldi. Kontrol şube müdürleri sözleşmelileri gıda konusunda eğitime tabi tutacak >> Gardaş bu tarım bakanlığndan personelle ilgili bir düzenleme beklemek hayal olur herhalde durum onu >> 4/B'de İvedi Olarak İki Açılım Sağlanmalıdır AK Parti hükümeti döneminde yaygınlaştırılan 4/B'li >> sadece 2 konumu?? bu kadarla sınırlanamaz bu kadar basit değil..anlaşılan memurlar netteki bu yazını >> bizlerde 4a lılar gibi aynı özlük haklara sahip olmamız gerekir olayda budur saygılar >> öncelikle denizbank arkadaşımıza bu soruşturmacı ve araştırmacı gazetecilik örneklerinden dolayı teş >> sayın meslektaşım maalesef aynı problemler benim bölgemde de yaşanıyor. yeni dikilen zeytin fidanlar >> 2007 yılı bitiyor ama sonumuzun ne olacağına dair en ufak bir gelişme yok gibi .sonumuzla ilgili bil >> Sonunda bu uygulamanın bir faydası olmayacağını anlayacaklar (köy grupları gibi) inşallah biz ru >> inşallah alırlar 7500 kişiyi fakat yeni başlayacak veya şuan düşünen arkadaşlara birtavsiyem olacak >> bu kadar karamsal olmaya gerek olmadığını düşünüyorum her şey zaman içerisinde düzelir .birilerini k >> Tarım Bakanım, teşvik primlerini ödemeyi düşünüyor musunuz Çalan telefonu açtığımda, karşımdaki k >> ABD'den ithalat izni çıkınca ilk hareke geçenler Ethem Sancak, Sırrı Day ve Aydın Çelik oldu. Avrupa >> inş dediğin gibi olur ceyhan arkadaşım ama öyle olmayacağını zannetmiyorum çünkü 2500 kişi olarak >> İnşallah bizimde sonumuz Kültür ve Turizm Bakanlığı'ndakiler gibi olur. Bayram öncesi kadroyu kaptıl >> . Burda bayram tebrik kısa mesajlarına yazılacak yazılar var. Bayramlarımızı bayram gibi yaşayabil >> Biz ilçemizde 2ziraat mühendisi,1veteriner hekim olarak 3 kişiyiz.12şer köyden sorumluyuz.Haftada 1g >> herşeyi kendi çabamızla yapıyoruz büromuzu kendimiz hazırladığımız gibi telefonu internetide kendimi >> İnşallah bizimde sonumuz Kültür ve Turizm Bakanlığı'ndakiler gibi olur. Bayram öncesi kadroyu kaptıl >> slm arkadaşlar bende tülin arkadaşm gibi artık bu siteye girmiyorum çünkü çok üzülüyorum bende 2008 >> ya su mektup işini bian önce halledelim.herkesin ayrı ayrı sorunları var.en önemlisi tayin hakkı ve >> arkadaşlar sabırla işlenen bir mektup gerek uslup gerekse dikkat çekmek açısından daha anlamlı olaca >> tüm arkadaşlara selamlar bu gün ilçe müdürlüğüne ( van/erciş ) gelen evrakta Zirai Mücadele ile >> Tarım Sigortaları Kanunu (Kanun No: 5363) kapsamında, risk inceleme ve hasar tespit organizasyon >> PAMUKTA İZMİR’İN GÜÇBİRLİĞİ Beyaz altın pamuğun kaderini tayin eden Uluslararası Pamuk İstişare K >> kışın nasıl ısınacağız ya!şimdiden hastalıktan kurtulamayacağıma eminim.her türlü işimizi kendimizi >> arkadaşlar ben köyde ikamet ediyorum. bana köyde ikamet edeceksiniz dediler gittim yerleştim köye . >> Klinik açmak sorun değil . kamudaki hekim arkadaşın klnik açtığı taktirde sadece maaşından 250 ytl k >> ilmesi zor gibi en azından özlük hakkalarımnda iyileştirme yapılsın >> Bu işin böyle gitmeyeceğinin anlaşılması gerekiyor.Başımızı sokabileceğimiz , bahçesinde bayrağımızı >> 11 Ekim 2007 PERŞEMBE Resmî Gazete Sayı : 26670 YÖNETMELİK Tarım ve Köyişleri Bakanlığın >> Merhaba Arkadaşlar sizler bal tahlil ücretlerinden habaeriniz var mı Şimdi ben 10 kg bal alacam tah >> Başından Beri söylediğim gibi TAKVİM gazetesi bir teşekkürü çoktan hak etti. Yayın hayatında başarıl >> SÜT SIĞIRLARINDA ÜREMENİN DENETLENMESİ ÜREMENİN DENETLENMESİ Üremenin denetlenmesi amacıyla kull >> Zeytini karartmada kullanılmasına izin verilen tek madde tır. Bu konuda senin istifade edebileceğini >> Dişi sığırlarda döl verimi özelliklerinin süt verimine etkileri DİŞİ SIĞIRLARDA DÖL VERİMİ ÖZELLİ >> Komşunun arazisine taşarak zarar veren ağaç dalları ve kökler PDF Yazdır E-posta Yaza >> Halk Bankası, topraksız kültür üretimini desteklemek amacıyla topraksız tarım kredisini hizmete sund >> Doğadan yakalanan balık mı, yoksa Doç. Dr. Taçnur Baygar / (Muğla Üni. Su Ür. Fak. İşleme Anabili >> ORKİNOS (Thunnus thynunusDoç. Dr. Türkiye Orkinos işletmeciliği son birkaçyıldır büyük değişi >> Tek yıllıkmı çok yıllıkmı bu bitki.Fide olarak geçiyor bilgilerde. Videosu http://www.youtube.com/ >> Trabzonhurması Yetiştiriciliği 1. GİRİŞ Trabzonhurmasının anavatanı Çin'dir.Bu meyve türü çok >> veterkan kardeşimize sonuna kadar katılıyorum. evet ortada bir proje varsa orada bir uygulama esasla >> ortada proje yok ki uygulama esası olsun!!! arkadaşlarımın dediği gibi köyde oturacaksın , köylü >> Sorunlar hep aynı. 5 yıl okudum veteriner hekimi olacam diye, sonunda mezun oldum bir hevesle geld >> Merhaba arkadaşlar,olgun yeşil domateslerin,kızarmasını hızlandırarak erken yoğun ve kısa zamanda,h >> Avrupa’da yasaklı olan tarım ilaçları Türkiye’de çiftçiye tavsiye ediliyor Sebze-meyvedeki ila >> Ordu iline de 5 Kasımda yazı geldi gıda kontrolorü eğitimi için seckin2323 dediği gibi sertifika v >> demo sürümü varsa paylaşaşırsanız yada bikaç ekran görüntüsü resmi gibi bişiler ekleseniz vede ücr >> proğramda anlaşılmayan bir yer yok.sağ tarafta sadece başlangıçta sulama malzemeleri üreten firmalar >> 11 Ekim 2007 PERŞEMBE Resmî Gazete Sayı : 26670 YÖNETMELİK Tarım ve Köyişleri Baka >> Resimde Gördüğünüz Gibi Arkadaşlar Çok Basit Herkese Kolay Gelsin .Mesaj yaza bastıktan sonra çıkan >> ya acaba 53 puanla bende 53 le zor gibi .Ama diğerki yıllarda da alım olacaktır.Daha yüksek puanla >> cancan arkadaşın dediği gibi olsaydı yeni yer isimleri istemezlerdi. Bizim gönlümüzde senden yana am >> sedece öneri arkadaşalar herkes bulunduğu ilin kodunu içeren bir hotmail adresi edinse İl kodunda >> 1.SÖZLEŞMENİN KABULEDİLEBİLİR, HUKUKİ BİR GEREKÇE GÖSTERİLMEKSİZİN FESHİ 2. DEĞİŞİK İLLERDE MAAŞ ÖD >> AYNEN arkadaşın yazdığı konulara katılıyorum sayın bakan 10 bin diyor ama acaba kaç tanesini gezdi v >> Teray arkadaş bukadar karamsar olmayın.Kurtuluş savaşındaki beraberliğimizi yapılan fedakarlıkları d >> TARIM VE KÖYİŞLERİ BAKANLIĞI İLE YETKİLİ SENDİKA TOÇ BİR-SEN (TARIM-ORMAN ÇALIŞANLARI BİRLİĞİ SENDİK >> IV) ATAMA VE YERDEĞİRTİRMELERLE İLGİLİ TALEPLER: a) İlgili teklif gündemden çek >> wwBakanlığımızca, tarımsal işletme sahiplerinin bilgi, teknik ve yöntemler konusundaki ihtiyaçlarını >> Alım ne zaman artık yeter beklediğimiz Alımlar büyük ihtimalle geçen Şubat ataması gibi olur. Yan >> Tamam zaten olayı çözdüm gibi. Eğer sorun tc doğrulama kısmındaysa ben direk kendi adresinden d >> paylaşımınız için teşekkürler!! benim gibi öğrenci birinin eminim işine yarayacak ;) >> Arkadaşlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder