17 Kasım 2012 Cumartesi

sözleşmeli çalışan personeller

demi_78 arkadaşım size hak veriyorum umarım herşey güzel olur. tahmin edersiniz ki evimizden eşimizd >> Akıncıya teşekkür etmeden geçemeyeceğim. Grafikler çok aydınlatıcı.Çiftçi de incelese faydalanır. İş >> TheLeader arkadaşım ben Düzceliyim. Bu işi amatör olarak yaptım 2 dönem mantar yetiştirdim. Tavsiye >> mısır için kullanılan ilaçlar istersen en baştan başlıyım bizim buralarda yani (K.Maraş) mısır i >> Başbakan Erdoğan:Çiftçilerimiz Sıfır Faizle Kredi Bilinçsiz su kullanımının başında tarım sektörü >> Haşhaş kökkurdu (Ceuthorrhynchus denticulatus (Schrk.)) (Col.: Curculionidae) T >> evet--kadro herşeyi çözer ama eş durumundan tayin de bizim gibi eşinden ayrı kişiler içinde bu prb. >> YEŞİL ALAN TESİSİ Uygarlığın ilerlemesi ile birlikte insanlar kentlerde toplanmışlardır. Bu dar ala >> AVOKADO YETİŞTİRİCİLİĞİ Sema KÖSEOĞLU Zir.Müh. Avokado herdem yeşil subtropik bir m >> Evet dormex (agrikem) bence mükemmel bi ürün.Yanlız her sene kullanılması biraz sakıncalı .Agrik >> Arkadaşlar öncelikle görevlerinizde kolaylık ve başarılar diliyorum . devamlı sitede yazdıklarınızı >> Ziraat Mühendisi denildiğinde aşağılama değilde Ziraat Fakültelerinin düşük taban puanlarla öğrenci >> evet esn322 arkadaşım doğru söylüyor.tahıllarda vernalizasyon isteği farklı meyve ağaçlarının çoğund >> Ben Gaziosmanpaşa Üni. 2002 Tarım Ekonomisi mezunuyum. Ben bu bölüme Türkiye'de %13'lük dilime girer >> merhaba betül ark. söylediklerine katılıyorum, ben de senin gibi lafla bir yere varılmayacağını sa >> Evet arkadaşlar ben hep söylüyorum... İyi düşünelim iyi olsun. Her şey güzel olsun arkadaşlar hepimi >> arkadaşlar ben mart başından beri köydeyim.bürom eski ziraat binasında ve şimdi sulama birliği duruy >> arkadaşlar tüm yazıları okudum inancınızı kırmak istemem ama hükümet bu dönemde bizi 4/a ya almayaca >> bölüm birleştirmelerinde bildiğiniz gibi tarım ekonomisi yer almıyordu.bu yüzden targel de dpğru dür >> Arkadaşlar tahmin ediyorumki bazı arkadaşlarımız komplekse girmiş mühendis olduklarından dolayı.Eğer >> Sevgili zeta :) benzer bir komedi 2002 kpss'ye girerken başıma gelmişti. O zaman Mezun olunan Pr >> 3. sınıfta bende senin gibi kararsızlar sınıfındaydım, bir çok kişi bitki koruma bölümü zor diye seç >> arkadaşim ilçede ne çünkü bütüncü yaklaşıma inanıyorum.Bizler çiftçilere birlik olun kooperatifleşi >> benim de hiç umudum kalmadı artık uzatmaları oynuyorum desem yeridir sesimizi bişekilde gerekli yerl >> İşte anlayamadığım ne sebebi olabilir ki ATV ana haber bülteninde 4b li çalışanların eşelerinden ayr >> il temsilcileri ile görüşen arkadaşlar var mı? dediğiniz gibi hiç ses seda çıkmıyo. bence atv olayı >> ÇİFTÇİ NE İSTER? Hiç düşündünüz mü her gün soframıza koyduğumuz aşımızın bize ulaşmasını sağlayan >> Avokado nezaman aşılanır kısaca deneyimlerimi aktararayım. Avokado aşılama takvimi 21 Mart ve 28 Ma >> Mevsimi, mevsiminde gerçekten var olanla yaşamalı. Ki, daima bir özlem olsun. Ağır kış yemeklerini b >> ŞİFALI BİTKİLER ADAÇAYI ( SALVİA OFFİCİNALİS) Antiseptik,bellek güçlendirici,yorgunlu k ve >> Süt, Süt Ürünleri ve Brusella Kalsiyum gereksinimi hayatın her devresinde farklılık gösteriyor. >> birde- bence bazı arkadaşların yazdığı gibi çoğunluk halinden memnun galiba..ilimde 34 kişi var sözl >> Merhaba Arkadaşlar, Görüyorum ki bir çok arkadaş ücretten, isanların gözündeki yerimizden >> Çiftçi belgesi istenmeyecek haller MADDE 2 – (1) Tarım ve Köyişleri Bakanlığının >> Arkadaşlar öncelikle sizlere işinizde başarılar diliyorum, bende çoğunuz gibi eşimden ayrı olarak kö >> Ağaç yaşı kesilmiş ağaçlarda; halkaların sayılması ile bulunabilir. Ama kesilmemiş bir ağacın yaş ta >> gozdeulu--sizin endişelerinizi bende taşıyorum..ancak bu ülkede neler olmadıki..trilyonluk binalar t >> Yağlık ayçiçeği yapraklarında resimlerde görülen kahverengi yerlerde kuruma var. Ektiğim iki >> . Yağlık ayçiçeği yapraklarında resimlerde görülen kahverengi yerlerde kuruma var. Ektiğim iki t >> Öncelikle kiraz ağacının bir orman ağacı olduğunu bilmemiz vede ona göre hareket etmemiz gerekiyor.K >> Domuz zararı bulunduğum bölgede en çok şikayet edilen konu.Denemediğiz yöntem kalmadı gibi.Sizlerden >> Ülkemizdeki desteklemeler her nedense kimseyi pek mutlu etmiyor.Avrupada bu destekleme şekilleri nas >> selamlar saygılar arkadaşlar...domuzları kaçırmak üzere etkili olacağını inandığım çeltik tarlaların >> hayır sadece dinlediler.hiçbir şekilde çözüm getirmediler.il müdürlüğünün istediği yakındaki 2-3 ark >> ZİRAİ MÜCADELE Dünya nüfusunun hızla artması, yeni yerleşim alanlarının açılması, erozyon gibi do >> 2007 NİSAN AYI KURUM İDARİ KURULU GÖRÜŞME RAPORU TUTANAĞI IV) SÖZLEŞMELİ PERSONEL: >> biricik 21 -haklısınız..burayada gelmişler ama biz görmedik..il müd. yonlendirio dediğiniz gibi..esk >> Merhaba bizlere eski adıyla Köy Hizmetleri tarafından kolay tarla tesleri verildi bu testlerin sonuc >> Bizim yörenin meşhur bir sözü vardır ; öküz öldü, ortaklık bozuldu derler. Seçim kararı alındı, Mecl >> panatlı-haber için sağolun.inşallah okadar sürmez...1 yıla kim öle kim kala..bizim il müdürümüzde bi >> SÜRÜ YÖNETİMİ VE KAYIT TUTMA Süt sığırcılığında istenilen verimlerin elde edilmesi ve sürünün dev >> mrb.ağacı gelen olarak ele aldıgımızda tüm dallardaki yapraklar sararmış ise ve dal ve gövdelerde ar >> DÜNYADA VE TÜRKİYE'DE MANDACILIK manda sütünün özellikle dondurma firmaları için önemli bir ha >> slm arkadaşlar benim bulunduğum yerde su problemi var 2. ürün olarak ekilen ayçiçeklerinde çapalam >> Kükürt eksikliği, azot eksikliği, demir eksikliği, fazla su vs gibi sebepler bence olabilir toprak t >> Çinko eksikliği meyvenin olgunlaşmadan dökülmesine sebep olabiliyor ama tek bir dalda olması gerçekt >> biz ayçiçeğine güne bakan diyenleri saygı ile selamlarız. mübarek bitkide (birçok bitki buşekildedir >> Sayın ESN322 Hirbit tohumlarda ayçiçeğinin kellesini yere doğru eğmesine dane dolgunluğunun etkisi o >> sevgili ERKAM. bilgiler için teşekkürler. dedimya saygı duyarım. peki her bir yaprak bir silindi >> . Dünya piyasasına bakıldığında, ABD'de buğdayın tonu 222 YTL, Kanada'da 263 YTL ve Avustralya'da is >> bu fiyatlar bizim iç piyasa fiyatlarımızdır.dışardan gelirken bize onların o zikredilen rakamlardan >> Daha göreve başlayalı 6 ay bile olmadan bu kadar çok şikayet ve sızlanma neden anlamadım. Arkadaşlar >> serkancığım ne yapacan parayı he de bakayım çok mu lazım. devlet para vermiyormu ki süne parası isti >> Kanun Tarım Sigortaları Kanunu Kanun No. 5363 >> . Ben ilk başta çıkışta bir fark gördüm gibi ama hasat ederken daha fazla dikkat ederim. Kemisolden >> Tarım ve Köyişleri Bakanlığı, AB uyum sürecinde Türkiye'de hayvancılık sektörünün fotoğrafını çekti >> evrimce--ilginiz ve anlayışınıza teşekkürler..bekar olamnıza rağmen..bende çeken bilir diyordum..hak >> elbette haklarımızı koruyalım ama bunu bazıları gibi ben burayı beğenmedim ,puanım yükek birsonraki >> evet arkadaşlar; sizlerin köylere hizmet etmeniz gerek. tarım tamamı ile kırsal kesimin yaptığı bir >> arkadaşlar ne parası işinize bakın , işinizi ii yapın önceki arkadaşların yaptığı gibi , sizden so >> sulamacı- dediğniz gibi bir durum oldumu bilmiyorum..333 kişi kpss ile girdi..yer değiştiren 10 kiş >> hikmetinden sual olunmaz. ancak birileri şu kelimelerin anlamını bana açıklar mı. bu ilginç canlı k >> bende herkes gibi önce kendi bölgemizin tarım sal özelliklerine uygun hizmetiçi eğitimin biran önce >> Sayın yönetim açılan dava ile ilgili bir gelişme var mı veya avukat ile görüşen var mı varsa durum n >> Sayın yönetim açılan dava ile ilgili bir gelişme var mı veya avukat ile görüşen var mı varsa durum n >> Buğdayın sulama şekli Buğday tarımı ekonomimizde önemli bir yer tutar. Orta Ana >> tebrikler aslında ziraat mühendisliği eskiden olduğu gibi işsiz kalan bir meslek değil özel sektörde >> Herzamanki gibi bakımlı ve güzel Editörümüz n_eslihan >> Ardıç (Wachol-Derbeere) Yağı Ardıç yağı, baharat ve meyve kokulu %100 oranlı bir yağdır. Ardı >> sulamacı- dediğniz gibi bir durum oldumu bilmiyorum..333 kişi kpss ile girdi..yer değiştiren 10 kiş >> değerli kardeşim özel sektöre çalışan bir abinim kardeşimin adıda serhat sana diyeceğim tek şey gerç >> arzum1800 arkadaşım il tarım müdürünün söylediklerini yazdım.ben inanıyorum.yani kaynak müdürün kend >> evet günde 2 den fazla sağım yapmak günlük süt verimini yüzde 15 civarında arttırır. ancak daha önc >> ARKADAŞLAR SANAYİ BİTKİLERİ NELERDİR DEDİM BEN BİRAZ GİRİŞ YAPTIM SİZLERİN DE GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİNİZİ >> Ya bir bayan veteriner hekim olarak merak ediyorum hiç görmedimde duymadımda neden hiçbayan il müdür >> inş.dediğiniz gibi olur,güzel haberlere ihtiyacımız var.... >> Sığırlarda Babesiosis -Piroplasmosis Ixodidae kenelerince taşınan Babesia etkenleri sığırlar da >> baron ne demiş ki hoş olmamış. tekrar tekrar okudum. kötü birşey dememiş. başarılar dilemiş. önce 10 >> Ankara Keçisi ve Tiftik Üretimi Tiftik ekonomik değeri yüksek bir üründür. Ankara Keçisi'nden e >> Kuluçkahane ve Damızlık Kanatlı İşletmeleri Yönetmeliği BİRİNCİ BÖLÜM Amaç, Kapsam, Dayanak >> bu artış tüm tarım il müdürlüklerini kapsıyor değilmi? çünkü biz 4-b li olunca sanki hiç hakkımız yo >> Ne yazık ki tercih edemiyosunuz arkadaşlar. Bunu ösym nin sitesine girerek deneyebilirsniz. kimlik n >> 333 kişilik 4-b alımındada aynı şeyler yazıodu- bizde kurallara uyduk- tercih yapmadık- tercih yapan >> TEKNİKERLERİN SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Sn. ……………………………………………. Türkiye’de bulunan Tekn >> benimde bir sorum olacak bu işlerde daha yeniyim 60 ad kiraz diktim bu sene 3 sene fakat bu sene b >> Duvarcı Arılar Kur’an-ı Kerim'de, ilhâma mazhar bir hayvan olarak zikredilen ve bir süreye (Na >> Hayvanlar Âleminden Rekorlar (Balıklar Dünyasından) Canlılar âleminin yaratılışındaki sırlı >> Düşündüren Kuş Davranışları Canlıların her birine, tehlikelerden korunma ve düşmanlarına karşı k >> Propolis (Bal Arısı) Bal arıları (Apis mellifera), toplu olarak yaşamaları ve aralarında >> KENEVİR Kenevir Bilimsel sınıflandırma Alem: Plantae (Bitkiler) Şube: Magnolio >> 4 Temmuz 2007 ÇARŞAMBA Resmî Gazete Sayı : 26572 BAKANLAR KURULU KARARI Karar Sayısı : >> zeytinde soğuk zararı Genellikle zeytin bölgelerimizde Akdeniz iklimi hüküm sürmekte olup kışları >> ZARARLI VE HASTALIK TAKİBİ Tuzak yöntemi : Zararlının özelliği ve türüne göre değişik tip eşey >> merhaba fadime hanım bende ege üniversitesi mezunuyum açıkçası size tavsiyem şu eğer ziraat mühen >> Sağlık Bakanlığı, ücra yörelerde görev yapanların hizmet puanlarının artırılması için yönetmelik değ >> TAM METİN 2004 yılı Ocak ayı içerisinde başlayan KÖY MER ve daha sonra Araştırma-Yayım-Çiftçi >> evet çokkk teşekkürler memurlar net ve editörlerimiz....sesimizi siz olmasanız duyurmak zor.inşallah >> KIRSAL ALANDA SOSYAL DESTEK PROJESİ UYGULAMA ESASLARI I-DAYANAK BuUygulama Devlet Baka >> biricik kardeş benim bildiğim önce ilçe tarım müdürlüğüne gitmek istediğin tarihleri belirterek bir >> tarimod siz tarım danışmanımısınız yoksa tarim müdürlüğünde çalışan kadrolu bir memurmusunuz merak e >> 5 kurumda çalışan sözleşmeli personele de denge tazminatı verilecek Memur maaş artışlarına ilişki >> tulin-61 arkadaşım.sizde benim gibi eş durumu tayini bekliyorsunuz değilmi..ben kendi çapımda uğraşt >> Arkadaşlar bir çok konuda iller arasında uyuşmazlıklar, işini bilmeyen insanların yaptığı kafalarına >> sözleşmeli çalışan personeller için yıllık toplam gelir belirli bir limitin üzerine çıktıktan sonra >> hocam çok ii anlatmışsınız ama ben de şubatta başladım maaş almaya.bu ay ne zam aldık,kesintide tam >> keşke bizim ildeki yöneticilerde sizinki gibi bir uygulama yapsa..dediğiniz gibi daha faydalı...araz >> http://www.memurlar.net/haber/82604/ Sözleşmeli personelin hakları, 657 sayılı Kanunun 4 üncü mad >> /B'li Hangi Halde Yıllık İzin Kullanabilir? Artık kamuda 100 bine yakın kamu personeli 4/B'li olara >> Esaslarda, çalışılmış kurumlar için bir sınırlama getirilmiş olup, çalışılan statü için bir sınırlam >> Arkadaşlar merhaba. 4b'li çalışan olarak rapor konusunda merak ettiğim bir konu var. Biz eğer rahats >> Kamuda çok sayıda sözleşmeli statü bulunmaktadır. Teşkilat kanunlarına göre sözleşmeli, 4924 sözleşm >> arkaşlar hepiniz iysiniz hoşsunuz da nereye gidiyorsunuz. durun bakalım sanki terki diyar eyliyorsun >> Bencede arkadaşımız güzel bir konuya değinmiş. Evet biz köyde kalacağımızı bilerek sözleşmeye imza a >> 4/B'nin sonu nereye varacak? 1- Devlet bürokrasisinde 2002 yılından bu yana bir kamu personeli re >> doğumdan önce 8 doğumdan sonra 8 hafta--- 30 güne kadar ücretli sonrasında sıkıntı olur..ücretsiz gi >> Dünya fındık üretiminin büyük bölümünü Türkiye yapmaktadır. Resmi rakamlara göre, 600 bin hektar ola >> B Vet. Hekim Platformu KKKA ve Kene raporu AVRUPA BİRLİĞİ VETERİNER HEKİM PLATFORMU RAPORU 15.07.2 >> arkadaşım tüm danışmanlar gibi bizde istiyoruz kadroyu. ama dediğin gibi sadece bizim için kadro ola >> belgelrı bakanlığa teslımde son gün ne zaman Aynı şeyi ben de merak ediyorum. TOK Personel G >> budestek tembelliğide yanında sürükler gibi geliyor bana. mısır yok dedimya sakın ekelim demeyin ekt >> sayın beta arkadasım gec bu işi devlet bizi ne zaman yaparsa o zaman yapacak(kadrolu)kesk bu işi >> HAYVANCILIK ÜZERİNE Dünya'da kendini besleyebilecek ülkelerden biri olmamıza karşın, yeterli ve >> ÖZET: 399 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin eki II sayılı cetvele tabi sözleşmeli personelin yıllık >> arkadaşın dediği gibi sulama dökümü arttırır.besin maddesi eksikliği olabilir,yanlış ve zamansız ila >> tamam fungal etmenler,dip ve gövde kurtları ,toprak altı nematotları dediğiniz belirtileri yaptığı g >> arkadaşlar abdullah gülün resmi sitesi var isterseniz oraya mesaj atalım durumuzmuzu açıklayalım sor >> Bazen herşey anlamsızlaşır, boğulur gibi hisseder insan kendini. Masalar sandalyeler üzerine gelir. >> sevgili kardeşim öncelikle benim gibi şehirde büyüdüysen ziraate bir aşinalığın yoksa başka bir bölü >> sorun çok ta bu konuyu bakanla falan görüşmek anladığım kadarıyla çözüm değil bu çözün ancak sayın b >> http://www.memurlar.net/haber/82604/ herşey burda arkadaşlar ben derdimi anlatamadım il müdürlüğü >> Gitmeni anlarımda sebebini hiç bilemedim. Kaç gecemi kaç gündüzümü ızdırapla yoğurdum bu bilmeceyi >> Bu Sevdanın Ateşi... Hep ertelenen bir an hiç yaşanmamaya mahkumdur. Düşlerin bekleyişini yalnızc >> Sen Vurdunda Ben Ölmedim mi? Yokluğunda ne ateşleri hasretimle yaktım da Bir seni yakamadım, be >> 2007 NİSAN AYI KURUM İDARİ KURULU GÖRÜŞME RAPORU TUTANAĞI Tarım ve Köyişleri Bakanlığı’ndan Per >> T.C. Tarım ve Köyişleri Bakanlığı Tarımsal Üretim ve Geliştirme Genel Müdürlüğü Bakanlığımız t >> 1-sözleşmeli personel çalışma bölgesi içerisinde merkez köy/beldede ikamet etmek zorundamıdır cev >> rozerin- daha önceden yazdıklarını defalarca yazdık..eş durumundan mağdur olanlarda yazdı..ama herne >> http://www.tarimgonulluleri.com/Forums-file-viewtopic-t-217.htm sayın rozerin1979 forum kurallarını >> TOÇ- BİR SEN DEN BEKLENTİLERİM 1.Kadro için talepte bulunması 2.Tayin hakkı veya becaiş 3.Diğer köy >> toç-birsen sitesine taleplerimizi iletelim.zaten bilinen hususlar..kadro geldimi hepsi düzeliyor zat >> Bende arkadaşlara katılıyorum önceliğimiz merkezlere çekilmek olsun. Arkadaşların dediği gibi il ve >> herkese günaydın ,iyi organize edilmedikten sonra tarım danışmanlarının köylerde bir şey yapması bek >> Shot at 2007-08-08 Alaşehir belediyesi tarafından profesyonel bir kadro ile hazırlanan fuar orga >> 4B'liler Mağdur Edilmemelidir. Ahmet DemirciBu konu “yetkili sendika” olarak, bu statüde çalışanl >> arkadaslar bende ank. tarım eko. 2005 ocak mezunuyum,,, devlette iş zor gibi gözüküyor ,yani bizim b >> mrb arkadaşlar, öncelikle Akp'nin seçim beyannamesini okuyan arkadaşlar görmüştür, Tarım ve Hayvancı >> ORDU - Ordu Ziraat Odası Başkanı Ali Tezcan,Kayıtlarımıza göre, Ordu'ya şu ana kadar değişik illerde >> bakın bence iki sorunumuz var bir eş durumu(benim eşim yanımda ama yinede varolan arkadaşlar için >> sözleşmeli veterinererl hakkında çeşitli haberler var ama ne gibi söylentiler var yazsan da hepim >> arkadaşlar toçbirsene o kadar yazmamıza rağmen maillerimiz ulaşmıyor yada benmaille uğraşmayın bizim >> sözleşmeli veterinererl hakkında çeşitli haberler var ama ne gibi söylentiler var yazsan da hepim >> arkadaşlar yapacağınız tesisin yeri ve diğer ayrıntılarını (mesela su rakım gibi) da yazarsanız >> evet benden yardımcı olmaya çalışırım zeytin ve tütün dediğnize göre izmir manisa gibi bir yerden ma >> 4/b 4924 kadroya geçmeleri hakkında girişim 9 Ağustos 2007 21:44 SÖZLEŞMELİ PERSONEL İLE >> sana tamamen katılıyorum insan hakettiği gibi yaşar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder