9 Aralık 2012 Pazar

çok ayıp ediyosun

korkuyorum bu işin sonunda ya sen ruh hastası çıkıcaksın yada ben ruh hastası olucam ya inanamıyorum sana 23 yasına kadar kaç tane kadın seni düşünerek maaşını almamışsındır ben sana para gönderıyımde gold üyeliği yaptır der yada kaç kadın sana vucudunu önüne serer hiçbir maddi karsılık beklemeden bunları düşün bu gece olurmu ben salakmıyım seni bekliyorum evet salaksın diyorsun kesin içinden ama asıl düşüncesiz kaba olan sensin suç bendekı senin peşindeyim sana yaptıklarımı başka erkeklere yapsam kapımda yatarlar ama yok en iyisi ben başka biriyle konuşıyım sende ayıbınla otur orada
SesliAngara da Keyifli Sohbetin Tadını Çıkarmak İsterseniz Resimli Butona Tıklayın Canlı Ve Sıcak Sohbetler Sizlerle
SesLiAngara.Com Türkiye'nin EğlenceLi Sitesi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder