27 Ocak 2013 Pazar

Dul Bayan Sitesi Arıyorum Ücretsiz

Dul bayan sitesi arayanlar arayıp bulma ilan sitemize hoş geldiniz. Burada güvenip arkadaş olabileceğiniz bayan arkadaşı bulabilirsiniz. -Evlenmek için dul bayan arıyorsunuz ama bulamıyorsunuz -Yada bulunduğunuz yer oldukça küçük -Seviyeli arkadaşlık ve ciddi bir evlilik arayanlara kapımız sonuna kadar açık -Bizim için ön planda olan seviye ve elitlik Bütün şehirden ziyaret eden dul bay ve bayanlar ciddi evlilik için eş arıyorlar sizde aramızda bulunmak istiyorsanız kendinizi tanıtarak ilanınızı bırakabilirsiniz. Türkiye’nin 81 ilinden ziyaret eden bay ve bayanların hepside bu konu altında birleşerek ciddi bir ilişki kuruyorlar. Bütün şehir’den katılanlar dul bayan arkadaş arayıp ilan bırakabilirler. Incoming search terms: •bayan resimleri •dül bayan resimleri •dul bayan siteleri •dul bayanlar sitesi •dul kadın sitesi •mersin dul bayanlar •ankara dul bayan ilanları •dul kadin siteleri -------------------------------------------------------------------------------- Extra data robotsmeta:index,follow Türkiye Evlilik ilanları ilanlar »« Türkiye Dul Bayan ilanları Bir Cevap Yazın Cevabı iptal et E-posta hesabınız yayınlanmayacak. İsim E-posta İnternet sitesi Yorum Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz:
Comments ekrem at 24 Ağustos 2012 15:32 wrote: Merhaba ben Ekrem ciddi dürüst seviyeli dul bir hanım efendi arıyorum niyeti ciddi olup ileriye yönelik düşüncesi olan bayanları bekliyorum ekrem__usta@hotmail.com.tr Cevapla derman at 24 Ağustos 2012 22:15 wrote: yeşil gözlüyüm yakişikliyim boy 1.80 sarışınım aslen Ankara’lıyım Ama İstanbul’da yaşıyorum Ankara ve İstanbul’lu dul bayan arkadaşlar arayabilir Cevapla kaan at 29 Ağustos 2012 18:08 wrote: merhaba arkadaşlar ciddi dul bayan sitesi arıyorum maksatım evlilik böyle bir site ismi bilen varsa bana cevap verirse sevinirim ha bu arada yanlış anlamayın burada da dul bayan arkadaş arıyorum düşünenleri beklerim Cevapla ayhan at 29 Ağustos 2012 18:43 wrote: ıstanbuln anadolu yakasında oturuyorum arkadas arıyorum sohbet muhabbet chat çet Cevapla ali at 29 Ağustos 2012 18:57 wrote: konyadan benim le tanışıp dürüst seviyeli dul bekar fark etmez önemli olan kalp güzelliği anlaşabilmek Cevapla semih at 29 Ağustos 2012 22:59 wrote: eskişehir ve çevre illerden olan bayanlardan bayanlar msj bekliyorum yanlızım…semih.2667@hot… Cevapla Muammer at 29 Ağustos 2012 23:14 wrote: Ben Eskişehir den Muammer. 38 yaşındayım. 1,88 boy 45 kilo muammerciftci@mynet.com Cevapla murat at 30 Ağustos 2012 11:18 wrote: faceden ekleyein yaş 27 trabzon gokli_trabzon@hotmail.com Cevapla serhat at 09 Eylül 2012 23:52 wrote: merhabalar herkese selam ederim öncelikle çıkarsız menfaatsiz gerçekten evlenmek isteyen zaman içerisinde tanışıp evlilik düşünenleri bekliyorum Cevapla Berkay at 12 Eylül 2012 21:58 wrote: Merhabalar; Muhasebeciyim işin ciddiyetinde olan lar irtibata geçsin benle… Cevapla bilal at 15 Eylül 2012 17:29 wrote: merhabalar herkese selam ederim öncelikle çıkarsız menfaatsiz gerçekten evlenmek isteyen zaman içerisinde tanışıp evlilik düşünenleri bekliyorum askim_1415@hotmail.com Cevapla yasin at 02 Ekim 2012 21:13 wrote: guzel hanımlar arayın konuşalım ben 22 yasın da 1.75 boyunda esmer yakışıklı bir gencim arayın sohbet edelim arkadaş olalım sırdaş olalım kara19902010@hotmail.com Cevapla Serkan at 08 Kasım 2012 00:39 wrote: slm ben antalyadan serko 21 yaşındayım kendimden büyük hayat tecrübesi olan olgun dul bayanlarla tanışmak istiyorum ulaşabilirsiniz serkanbaba42@hotmail.com tşk ler Cevapla canwan at 17 Kasım 2012 20:32 wrote: Ben canwan Bitlis te Bitlisli bayanlarla tanişmak isterim Cevapla yilmaz at 18 Kasım 2012 21:04 wrote: bende seninle tanişip guruşmek isterim semra tlf da olur ama belki birgun guruşuruz diye adım yilmaz tanişalim konuşalım semra hanim yilmazyavuz1980@hotmail.com Cevapla Murat at 28 Kasım 2012 19:47 wrote: Merhaba ben Elazığ’dan dul bayan arkadaş arıyorum Elazığ Merkez, Karakoçan, Kovancılar ilçelerinden de dul bayan arkadaşlar bana buradan ulaşıp ciddi bir evlilik çerçevesinde arkadaşlık kurabilirler.. Cevapla asilkan at 02 Aralık 2012 02:56 wrote: slm kendını bılen agır baslı duzgun bır ınsanla hayatımı bırlestırmek ıstıyorum gercekten cıddı bayanlarla gorusup tanısmak ıstıyorum istanbule.34@hotmail.com Cevapla mustafa at 05 Aralık 2012 20:49 wrote: mustafav1991@hotmail.com ekleyın ve siz karar verin izmir Cevapla ekrem at 06 Aralık 2012 20:57 wrote: ben yanlız ve dul bayanlar ben istanbul avcılardan eko Cevapla selim at 10 Aralık 2012 11:48 wrote: 175boy esmer ist yasiyorum seviyeli ve sayginlik cercevesi icinde evlenmek icin bayan ariyorum ilgilenenler mesaj atabilirler durusuluk ilkem yas35 Cevapla ibrahim at 17 Aralık 2012 04:28 wrote: yaşıma uygun bir bayan arıyorum 52 yaşindayım çocuksuz tercihimdir maddi durumum iyidir hala bir şirkette operator olarak çalısıyorum güzellik önemli degil insanlık önemli ibrahim-coban20@hotmail.com Cevapla evren at 21 Aralık 2012 22:54 wrote: Merhaba ben evren ciddi dürüst seviyeli dul bir hanım efendi arıyorum niyeti ciddi olup ileriye yönelik düşüncesi olan bayanları bekliyorum Cevapla alper at 30 Aralık 2012 00:38 wrote: selam bayanlar yaş 26 e mail sevimli.hayalet.casper.01@hotmail.com.tr Cevapla Poyraz at 03 Ocak 2013 16:58 wrote: Trobzonluyum ela gôzlü 170 boyunda ciddi bayanlar arasın tanışalım hanım kızlar tlf num Cevapla canhan at 06 Ocak 2013 18:16 wrote: slmm dul bayanlar arayın 1.80 boy esmerim çok yakışıklıım arayın beni maksat gerçek doğal bir sevgi Cevapla ahmet at 10 Ocak 2013 15:12 wrote: Merhaba nasılsınız. 40 yaşındayım ve İstanbul’da yaşıyorum. Oturup kalkmasını bilen, gerektiği yerde ve heryerde kendisini taşıyabilecek mütaviziliğe sahip kendisini yetiştirmiş bir BEYİM. Korkmadan ve hiçbir şüphe duymadan arkadaşınız olabilecek birisiyim. Kültürlü, anlayışlı, nezih vdikkatini çekmek istiyorum ! Sadece sevişmek isteyenler için MSN ADRESİM. ahmetbey_istanbul@hotmail.com Cevapla Anonim at 14 Ocak 2013 10:31 wrote: merhaba ben zonguldakta ünversite okuyorum ,yanlız kalıyorum benimle arkadaşlık edicek bayan arkadaş arıyorum tek başıma kalmak hem sıkıyor hemde yalnız hissediyorum evimi paylaşmak beraber arkadaşça kalmak istiyorum Cevapla tayfun at 14 Ocak 2013 21:00 wrote: slm ben tayfum adıyamanda yaşiyorum yaş 23 boy 1.75 kilo 60 Cevapla yetkin at 18 Ocak 2013 13:56 wrote: merhaba ben yetkin fethiyede kendime ait evde yasiyorum ve kendime bir bayan arkadasi ariyorum Cevapla mehmet at 22 Ocak 2013 23:52 wrote: slm ben bursadan mehmet amacm evlilk bekarım yasım 27 durust kapalı namuzlu olan var sa arasn 545 793 89 4x Cevapla mete at 26 Ocak 2013 14:10 wrote: merhaba ben mete mühendisim 32 yaşında 172 boyunda boy trabzonda bayan arkadaş arıyorum b_197661@hotmail.com Cevapla Vip Bölüm Samimi Sohbeti Seven Deli Dolu Orta Yaş Vasıflı Bayanları Bekliyorum. Telefon Numarasını Msn de Alıp Verirsek Daha İyi Olur. Yas:27 Boy:1.80 Tip: Esmer Msn Adresi: by-nihat@hotmail.com Türkiye Arkadaş İlanları suriyeli evlenmek isteyen bayanların fotoğrafları bursadaki dul bayanlar resimleri erkek arkadaş arayan bayan tel no ankaralı dul bayanlar telefonları izmite ruskadınların tel no bayan numarası ankara bayan telefon avrupali erkek arayan turk kizlari diyarbakır erkek arkadaş arayan bayan numaralar torbalida erkek arkadas Arayan kizlar Dul Bayanlar Listesi evli kadin resimleri dül bayan resimleri 2013 dul bayanların tel erkek arayan bayan telefonları evlenmek isteyen dul bayanlar erkek arayan kadın istanbul dul bayan tel 2013 dul kadınların tel erkek ev arkadaşi arayan bayanlar evlenmek erkeklerin cep numaralari »

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder