9 Mart 2013 Cumartesi

İyi Emlakçılar

Ben deli Solna iyi bir broker için sadece bakmak için üzereyim. Ben Stokholm taşınmaya karar gerçeği olur, bu ben şimdi ve gitmesine izin vermek mümkün olmamıştı tarafından yıllarca beslenen bir rüya olmuştur. Öyle oldu neden gerçekten bilmiyorum. Ben gerçekten ilçe ile kesinlikle hiçbir bağlantısı var. Genellikle futbol izlemeyi zaman aslında, ben sadece hayatımda birkaç kez olmuştur. Ama evet ... Şimdi benim de istek ve duygularını sorgulamak asla bir politikamız var. Bence tamamen alakasız mı. Hayır benim mo ne hissettiğimi hissediyorum ve sonra genellikle en sık bana çok yardımcı olmuyor gibi ilk aracılığıyla düşünmeden buna göre hareket etmektir. Neyse, Solna güzel bir iki, tercihen bir gerçek olan, güzel olurdu spa küveti hep sonradan satın alabilirsiniz olsa, banyoda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder