30 Mart 2013 Cumartesi

lezbiyen ilişki ve grup cok merak ediyorum

anlatacağım hikaye tamamen gerçektir. 170 boyunda 55 kilo göğüs ve kalçalarım güzel olan bir bayanım. yaklaşık 2 yıldır patronumla ilişkim var. şuan 1 senelik evliyim.2 yıl içinde defalarca beraber olduk size en çok etkisinde kaldığımı anlatacağım. bir gün ofisde kalmam gerekti planlanan hiçbirşey yoktu tabi. eşime geç gelceğimi söyledim. genelde etek giyiyorum iş gereği. o gün patronun odasına gittim bana en sevdiğim eteğini giymişsin dedi ve kalçama dokundu. bende tebessüm ettim. sonra yerime geçtim. msj attı telefonuma yanıma gelirmisin yaramazlık yapalım mı dedi. bende cvp yazdım tmm olur dedim. gittim yanına ışıkları söndürdük. öpüşmeye başladık hemen bana ofisdeki fantazisinden de bahsetmişti daha önceden. öpüşürken bir yandanda birbirimizi soyduk. ilk önce masaya uzandırdı beni yaladı amımın dudaklarını resmen sırıl sıklam oldum zevkten. sonra üstüme geldi. ağzıma aldım taş gibi sikini ben yalamaya başladım. boşalıyorum dedi bende açtım iyicene ağzımı ve patladı. hiç dinlenmeden devam ettik. sonra tekli koltuğa domalttı beni kalçalrımı sıka sıka sikti. bende o sırada boşaldım bacaklarımdan süzülürken diliyle yalamaya başladı. dedim sıra bende. koltuğa oturdu bende üzerine cıktım. zaten benm kucak yapmama bayılır. cıktım içime girip cıktıkca ikimizde delirdik.biraz daha böyle devam ettikten sonra içime boşaldı. vakit buldukça eve gidiyoruz. ama ilk defa ofisde yaptık ve inanılmaz zevk aldım. o akşam eve gittikten sonra eşimlede yaptım. iyicene pert olmuştum. ben aslında doyumsuzum ve hala içimde kalan lezbiyen ilişki ve grup cok merak ediyorum ama güvenebilceğim biri çıkmadı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder