6 Mart 2013 Çarşamba

tek şey seni çok seviyorum

En güzel sözler anlamlı sözler sitemizde özenle seçilmiş en güzel sözleri seçerek sevdiklerinize güzelsöz yollayabilirsiniz. güzel sözler Etiketler: Özenle seçilmiş güzel sözleri sevgilinize arkadaşınıza herkese gönderebilirsiniz, hiçbiryerde bulamayacağınız güzel mesajları sizler için bir araya getirdik.. güzel sözler, sizlerin yolladığı guzel_sozler yazılar, internetten derleme değişik güzel söz, güzel sözler okuyabilir arkadaşlarınıza bilinmeyen güzel sözleri cep telefonunuzdan kısa mesaj çekebilir sevdiklerinizi mutlu edebilirsiniz. Yalnızlık üşümekse yalnızım üşüyorum sensizlik uçurumsa tut kolumdan düşüyorum soru sorma cevabını bilmiyorum bildiğim tek şey seni çok seviyorum... Seni özlemek acı cekmekse, o acıyı seve seve çekiyorum, seni sevmek günahsa hiç çekinmeden günaha giriyorum, sana tutulmak ölmekse al canımı sana veriyorum, seni çok ama çok seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder