30 Mart 2013 Cumartesi

yildir kocam beni hic mutlu edemedi

6 aylık evliyim insan 25_35 yas arasinda vucudunun cinselligin farkina variyor.2 yildir kocam beni hic mutlu edemedi,cinsel anlamda tabi.evliyim ama kendi isimi hala kendim goruyorum.birgun cok istekliydim,bizde esimin teyzesindeydik ve esimin kuzenide ordaydi.bana anlamlibakmalar,surtunmeye calisma detken bana bir ilgisi oldugunu hissettim,bende cevrem tarafindan begenilen,seksi biriyim.sonra is yerine gittim,baska bahanelerle numarasini aldim,bir sure msjlastik.isi iyice ilerletince birgun bize geldi,sadece konustuk,4 yada 5 kez geldi,5.de anca yataga gecebildik,ama anladigim kadariyla setylesme sorunu vardi,hic zevk almadim...ama o kav kez bosaldi,sonrasinda msjlar devam etti,ilgi isyiyordum ben o da zaman ayirmiyordu,baslamadan bitti,Aklina gelince atiyot gelmezse aramiyor.ben onun icin neyim cok metak efiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder