27 Mayıs 2013 Pazartesi

Baran etkilenmemiş gibi yaptı

Oy kıyamam ben sanaaa! Sıkıldın mı sen? -Zeynep kızdırıyorsun beni! Genç kadın onun yüzüne bakınca kendini tutamadı. Çocuk gibi bakıyordu adam. Kadın ona yaklaştı ve kollarını boynuna dolayıp yanağına bir öpücük kondurdu. Baran etkilenmemiş gibi yaptı ve konuyu değiştirdi. -Dersin var mı şimdi? -Hayır, bugün bitti artık. -İyi çıkalım o zaman hadi! -Nereye? -Şşşt konuşma! Yürü yoksa derse geç kalacaksın! Ben seni okula bırakırım. -Ama dersim yok dedim? Baran kadına aldırmadı ve elinden tutarak yavaşca odanın kapısını açıp etrafa baktı. Kimse yoktu. Kadına döndü ve işaret parmağını kendi dudağına götürerek ona ses çıkarmamasını söyledi. ***** Genç kadın adamın söyledikleriyle hemen Baran'a baktı. Sanki o an kezzap içmiş gibi içi yanmaya başlamıştı. Baran kadına baktı ve birşey söylemek için ağzını açtı. Ama ne söyleyeceğini bilmiyordu. Çünkü ne derse desin kadını inandıramazdı. Kadın zaten ne olacağını anlamıştı. Bembeyaz olmuştu yüzü. Boğazı kurmuştu. Korkunun ne demek olduğunu o zaman anlamıştı... NOT:Daha uzun bir alıntı yapmak isterdim ama mobilim :/ Siz merak edin bölüm yarın gece gelir :D Ama yorumlar artarsa geceye bırakmamaya çalışırım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder