14 Mayıs 2013 Salı

Tokide Teklif

ÇOMÜ İtiraf Tokide Teklif Dün akşam saat 7 gibi balkonda çay içiyordum ki 30 kişiye yakın bi grubun Atatürk parkında bişiler yaptığını gördüm, prova falan yapıyordular bir süre sonra baş rol oyuncuları Afrikalı siyahi bir grup geldi.Onlara prova yaptırıyordular şaşırdım kaldım neyse biraz izledim eve geçtim arada sırada bakıyordum hala bişiler yapıyordular.Merak etdim izleyeceğim dedim aldım çayımı balkonda oturdum onları izledim az sonra aniden oradan herkes kayboldu bi baktım bir kız ve bir erkek geliyor tabii ki havuzun ortasında şık bi masa güzel giyinimli garson gelen çift masaya oturdu neyse ben bizimkileri çağırdım ailece olanları izledik aa bir baktık canlı müzik başladı tabi etrafda kimse yok neyse az sonra canlı müzik eşliğinde Afrikalılar ellerinde birer kağıt çiftin etrafında dolaştılar kendimi bir an için Afrikada zannettim En son kız erkek dans ettiler etrafdakiler alkışladı ya çok güzeldi dans ettiklerine göre sanırım iyi bişiler oldu evlenme teklifimiydi çıkma teklifimiydi hala çözemedim ama harika bir organizasyon olmuştu lütfen bu teklif hakkında bi bilgisi olan varsa yazsın.Allah herkese böyle mutlu olmayı nasib etsin Rumuz : darısı başıma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder