16 Ekim 2012 Salı

Gece sohbeti Sesli sohbet sitesine tıkla

Gece sohbeti bu gece dua edicem senin fikirlerinin değişmesi için bana gelmen için seninde ettiğin tüm dualar kabul olur umarım bu gün seni rahatsız etmiycem yarın görüşürüz söylenecek söz bırakmıyorsun yazdıklarımı okuyorsun ama her nedense cevap vermiyorsun sebebini söyle diyorum yine konuşmuyorsun bu kadar çekingen olmana ne gerek var neden ve kimden utanıyorsun yanlız yaşayan bir kadınım ve yanlızlıktan kurtulmak için uğraşıyorum görüşemeyeceksek bile bunu bana söyle bende insanım umutla aramanı buluşmamızı bekliyorum yapmaya çalıştığın şey beni bezdirip kaçırmaksa açık sözlü ol bunu yüzüme söyle bende vazgeçeyim ben zorla seninle birşeyler yaşayacak değilim cinsellikmi istemiyorsun seks yapmak hoşunamı gitmiyor böyle bir durum söz konusuysa söyle bende boşuna uğraşmayayim çünkü burada sevgili yada koca aramıyorum Sesli sohbet sitesine tıkla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder