28 Ocak 2013 Pazartesi

Hamile arkadaşlarım lütfen bana yardım edermisiniz?

konu açmak istemiyordum ama mecbur kaldım. adetime 7 gün kaldı kasıklarımda batma şeklinde ağrılar, mide bulantısı(bildiğim bulantı iççin erken ama), bağırsaklarımda bozukluk(bir gün ishalim bir gün kabız), bugün gelen azıcık kahverengi leke. aranızda adetten önce bunları yaşayan oldumu? ümitlenmek istemiyorum ama merak ta etmiyorum değil gebelık belırtısı oladabılır olmayadabılır. gebe kalamadıgım aylarda sanırım psıkolojık sebeplerden oturu benzer sıkayetlerım oluyordu. en ıyısı hemen bır beta hcg testı yaptır ve kan degerlerıne baktır. ben adetıme 5 gun kala ogrendım kan testıyle. ya da fortel erken gebelık testı al onu yap. ılıskıden 7 gun sonrada bu testler gosterıyor ıncecık bı cızgı bıle gorsen hamılesındır. hayırlısı olsun :)


  1. Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 06-02-2013
    Hamileliğimin 39. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 9 gün kaldı.
    Bu noktadan sonra uyumada zorluk yaşamanızın bir çok sebebi vardır. Bebeğinizin çok daha fazla aktif olması, periodik kasılmalar yaşamanız, sinirli olmanız, ve doğumu bekliyor olmanız bu sebeplerden bazılarıdır. Bütün bu sebepler öngörülebilir ve çok yaygındır.
    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 3200 gr. - Yaklaşık boyu : 50.7 cm. (Baştan Topuğa)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder