23 Mart 2013 Cumartesi

ESET SysInspector kullanan müşteriler

Hizmet betiği, ESET SysInspector kullanan müşterilere sistemden istenmeyen nesneleri kolaylıkla kaldırarak yardım eden bir araçtır. Hizmet betiği, kullanıcının ESET SysInspector günlüğünün tamamını veya seçili bölümlerini vermesine olanak sağlar. Verme işleminden sonra, istenmeyen nesneleri silmek üzere işaretleyebilirsiniz. Ardından işaretlenen nesneleri silmek için değiştirilen günlüğü çalıştırabilirsiniz. Hizmet Betiği, önceden sistem sorunlarını tanılama deneyimi olan ileri düzey kullanıcılar için uygundur. Niteliksiz kişiler tarafından uygulanan değişiklikler işletim sisteminin zarar görmesine neden olabilir. Örnek Bilgisayarınızın antivirüs programınız tarafından algılanmayan bir virüsten etkilenmiş olduğundan şüpheleniyorsanız, aşağıdaki adım adım yönergeleri izleyin: · Yeni bir sistem görüntüsü oluşturmak için ESET SysInspector uygulamasını çalıştırın. · Tüm öğeleri işaretlemek için, soldaki bölümde (ağaç yapısında) birinci öğeyi seçin, Shift tuşuna basıp son öğeyi seçin. · Seçili nesneleri sağ tıklatın ve Seçili Bölümleri Hizmet Betiğine Ver içerik menüsü seçeneğini belirleyin. · Seçilen nesneler yeni bir günlüğe verilecektir. · Bu tüm prosedürün en önemli adımıdır: Yeni günlüğü açın ve kaldırmak istediğiniz tüm nesneler için - özniteliğini + olarak değiştirin. Lütfen önemli işletim sistemi dosyalarını/nesnelerini işaretlemediğinizden emin olun. · ESET SysInspector uygulamasını açın, Dosya > Hizmet Betiği Çalıştır seçeneklerini tıklatın ve betiğinizin yolunu girin. · Betiği çalıştırmak için Tamam'ı tıklatın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder