9 Mart 2013 Cumartesi

Tarama ANKET SONUÇLARI

Tarama ANKET SONUÇLARI Birkaç hafta önce, size bizim ilk kez tarama ankete katılmaya davet etti. Eğer sürü o zaman cevap verdi ve cevaplar bizim verileri elemek gibi gelmeye devam, biz çıkmaya başladığını desen birkaç paylaşmak istiyorum: Bilmek gerek Eğer 60'ından fazlası% online oluyor da birincil hedefi olduğunu haber ve dünyada veya çalışma veya alanınızda neler oluyor olaylar uydurarak yoluyla olsun, haberdar olmak olduğunu söyledi. Eğlenin olmak çok uzak bir ikinci geldi. Eğer sadece% 17, video izlemek, oyun oynamak, ya da eğlence diğer formları (ayrıca erteleme olarak da bilinir) şımartmak için internete açın. Çalışma, sosyalleşme ve alışveriş web üzerinde takip faaliyetlerin listesini yuvarlanır. Zaman vs üretkenlik Size birkaç dakika veya saat içinde çevrimiçi harcamak ne kadar zaman istemedim, ama harcanan süreyi sağ hissettim eğer biz karar sordun. Burada neredeyse bile çok online geçirdi hissetti olanlar ve onlar sadece zaman doğru miktarda harcanan yaklaşık hissettim olanlar arasında bölünmüş bir vardı. Onlar yeterli zaman harcamak yoktu hissetti olanlar çok küçük bir azınlık vardı. Vs oyalama Odak Bu anket yaparken, bizim büyük hedeflerinden biri tarayıcı size hedeflerinize daha elde nasıl yardımcı olabileceğini öğrenmek için. Eğer birçok internet bir oyalama olduğunu söylediler yaparken, bazı etkili bir şekilde kullanmak için yönetebilirsiniz. Eğer çevrimiçi olduğunuzda odaklanmış kalıyorum herhangi bir ipucu varsa, yorum bunları paylaşın lütfen!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder