13 Mayıs 2013 Pazartesi

Hiçbir kadın ona hayır diyemez

KALP AĞRIM BÖLÜM 5 Serkan Bey gerçekten çok yakışıklı ve kibar bir adam. Tam bir beyfendi... Hiçbir kadın ona hayır diyemez fakat benım kalbimde Mehmet'im var. Bunu Serkan beye güzelce anlatmalıyım... Kahve içmeye geçtiğimizde ne yapacapımı bilemiyordum nasıl davranmalıydım.İçim içimi yiyordu Mehmet'i severken bana ılgi duyan bir baskasıyla kahve içiyordum... -Gonca Hanım sürekli iş toplantılarında karsılastık ve ben sizi daha yakından tanımak isterim buna sizinde izniniz olursa... -Serkan Bey şuan buraya iş için geldik -Evet geri dönemeden önce sizinle bunları yüzyüze konusmak istedim.. Telefonum çalmıştı izin isteyip kalktım masadan arayan sevdiğimdi Mehmetim.. -Gonca nasılsın -İyiyim Mehmet sen nasılsın aramnı beklemiyordum.. - İyiyim Gonca yazdıklarının gece gündüz okuyorum bizim aşkımızı tekrar tekrar yazmıssın.. -Evet Mehmet heran her saniye seni yazdım ben.. - Görüşelim mi bu gün Gonca -ŞEhir dışındayım Mehmet dönünce görüşsek -Ama ben seni biran önce görmek istiyorum Gonca hem neden şehir dışındasın..? - İş toplantısı için geldim Mehmet aslında toplantı bitti dönebilirim galiba -Biran önce gel Gonca konusmalıyız yüzyüze seninle.. -Tamam Mehmet haber verecem sana.. -Bekliyorum haberını Gonca Mehmet benimle en son görüşütüğümüzde tekrar görüşmek istememişti şimdi ne değişti acaba... Acaba tekrardan biz mi olacaz bir an önce dönmem lazım Mehmet e kavusmam lazım... -Serkan Bey benım geri dönmem lazım kusura bakmayın daha sonra konusurz olur mu? -Olur Gonca HAnım önemli birşey yok inşallah -Benim için çok önemli Serkan Bey - İsterseniz ben götürebilirim sizi -Gerek yok ben kendım gidebilirim Serken Bey hem daha Sabri Beyden izin almam gerekiyor -Toplantı bitti nede olsa yok diyeceğini sanmıyorum Gonca Hanım -Umarım Serkan Bey..Gidip biran önce konusmalıyım -Peki Gonca Hanım görüşürüz -Görüşürüz Serkan Bey Sabri Bey inşallah izin veriri ya vermezse ne yapacaktım nasıl kalabilecektim ki burada Mehmet beni beklerken... -Sabri Bey biraz konusabılır mıyız.? -Ne oldu Gonca -Seyy Sabri Bey benım geri dönmem gerekiyor hem toplantıda bitti nede olsa - Tamam Gonca gidebilirisinde geri nasıl döneceksın.? - Bir uçak bulurum galiba.. -Nasıl istersen Gonca gittiğinde arayıp haber vermeyi unutma -Olur Sabri Bey Eşyalarımı toplarken bir yandan da uçak firmalarını arıyordum ama lanet olsun ya uçak dolu yada uçuş yoktu.. Ne yapacaktım şimdi otobüsle gitsem yarın akşam orada olurdum.. Keske kendı arabamla gelseydim... Odamın kapısı calınmıstı gidip açtım gelen Serkan Beydi.. -Buyrun Serkan Bey -Ben merak ettim ne yaptınız uçak bulabildiniz mi? -Malesef Serkan Bey bulamadım.. -Ben götürebilirim sizi hem bir kaç günde orada kalmış olurum değişiklik olur benim içinde.. Bu teklifi kabul etmekten baska carem yoktu.. -Size zahmet olmasın ? - Ne zahmeti Gonca Hanım değişiklik olacak banada -Peki o zaman hazırlanıp aşağı inerim -Anlaştık Gonca Hanım aşağıda bekliyor olacam sizi... Hazırlanıp aşağı indim.. MEhmet i bekletmek istemiyordum bir an önce onun yanına gitmek için can atıyordum... -Hazırsanız gidelim Gonca Hanım -HAzırım Serkan Bey gidebiliriz... arabaya binmiştik lanet olsun Mehmet i aramayı unuttum Serkan Beyin yanındada arayamazdım... En iyisi mesaj atmak olacaktı.. ''Mehmet ben izin aldım geliyorum yarın öğlen e görüşebiliriz.'' ''Tamam Goca bekliyorum '' Yol boyu sessizlik hakimdi Serkan bey konusmaya calısıyor ama benım aklım Mehmette oldugu için kısa kısa cevaplar verip sohbet etmemeye çalısıyordum... Bir petrolde durduk Serkan Bey aşağı inip markete gitti.. İlk defa alıcı gözle baska bır erkege baktıgımı hissettim kendimden nefret ediyordum.. Mehmet e yapamazdım bunu bizim aşkımıza yapamazdım... Serkan Bey geldiğinde yüzüne bakamıyordum sanki her baktıgımda Mehmet i aldatıyor hissi yasıyordum bunca yıl Mehmetin askıyla yanıp tutustum şimdi tam kavusacakken ona bu duygu karması da nereden cıktı anlamıyordum... Yol boyu sessızlıgımı korudum konusursam yanlış anlaşılacagımdan korktum... -Gonca Hanım neden bu kadar sessizsiniz.? -Bilmem öylemiyim genelde yolculuklarda sadece yolu izlemeyi sevdiğimdendir... -Bu yolculuk birbirimizi tanımamız için iyi bir fırsat bence? -Ben sizi tanıyorum ünlü iş adamı Serkan Yıldız sizi kim tanımaz ki? -Evet herkes böyle tanıyor ama Serkan Yıldız'da bir insan ve bir kalbi var - Magazinlerde öyle söylenmıyor ama Serkan Bey -Magazinleri bilmezmiş gibi konusmayın Gonca Hanım onlar sadece işine gelen seyleri yazarlar biliyorsunuz.. Hem unuttunuz mu Sabri beyi de sizinle diye yazmişlardı.. -Haklısınız Serkan Bey. ünlü birinin yanında birini görünce hemen asparagas haberler cıkıyor... -O zaman magazinden tanımanız beni tanımıyor oldugunuzu gösteriyor Gonca Hanım -Evet Serkan bey... Konusma sırasında yolla ilişkim kesilmişti sadece gözüme karsıdan gelen bir arabanın farı gelince fark ettim kaza yapmak üzereydık.. Eyvahhhhhhhhhhhhhhh... Gözümü açtıgımda hastanedeydım Serkan Bey de başucumda -İyimisiniz Gonca Hanım -Cok ağrım var belim acıyor -Hemen doktoru cağırayım Doktor Bey gelmişti agrı kesi iğne yapılmasını isteyip bana durumumu anlattı.. -Gonca Hanım çarpmanın etkisiyle basınıza ve belinize darbe almıssınız.. Basınızda ödem olusmaması için ve belinizdeki bir iki çatlağın ileride sorun yaratmaması için bir sürede hastanee kalmalısınız... -Doktor Bey ama benım hemen gitmem lazım. -Bu mümkün değil Gonca Hanım daha kötü sonuclarla karsılasabılırsınız.. Doktor gitmişti ve Serkan Bey ile kalmıstık... -Serkan Bey telefonum nerede acaba -Malesef Gonca hanım kazada telefonunuz parçalanmış bu olamamalıydı işte ben nasıl haber verecem şimdi Mehmet e nasıl söylecem gelemiyorum diye bir daha onunla nasıl konusacam ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder