17 Kasım 2012 Cumartesi

merhaba arkadaşlar öncellikle hepinize kolay gelsin

. Bu aleti biliyorum. Köyümüzde güzel reklam sayesinde bir tane alan oldu. Zaten başkada satacağını >> Korumalı toprak işleme Üreticilerimizin anız yakma gereğini de yeniden düşünmeleri anlamına gelen >> İKLİM VE TOPRAK İSTEĞİ Genel olarak kivi kültürünün yapılabileceği alanlar kışları ılık, yazlar >> KİVİ YETİŞTİRİCİLİĞİ Anavatanı Çin olan kivi, ticari olarak 1940’lı yıllarda ilk kez Yeni Zelanda >> arkadaşım, iyi un elde edebilmek için; öncelikle güzel bir buğday paçalı hazırlamalısın. bunu labora >> Resimde kırmızı çerçeve içerisinde olan bölüme isteyen üyelerin meslekleri yazılacaktır. Ziraat >> TAHIL EKİLİ ALAN VE REKOLTE TAHMİNİ PROJESİ UZAKTAN ALGILAMA İLE TÜRKİYE TAHIL EKİLİ ALAN VE REKOLT >> burdan apal arkadaşıma cevplarından dolayı teşekür ediyorum. mademki bu konuyu cvpladı bilgisi olmal >> . Özellikle program ekleme kaldırma gibi durumlarda sistemde bazı sorunlar çıkıyor. Bu sorunlar bil >> trojan denen casus bi program ile kişisel biçok bilgi çalınabiliyor.hatta casus cd ler ile pc'nizdek >> http://www.osym.gov.tr/ BASIN DUYURUSU (06 Nisan 2007) T.C. Tarım ve Köyişleri Bakan >> ek kontenjan yok mu diye soruyorduya arkadaşlar iş te size ek kontenjan. osym nin sitesini açar ve >> ben bir Ankaralı olarak 4 aydır maraştayım.hayatımda ilk defa maraşa geldim ama çok güzel bir şehir. >> ben bir Ankaralı olarak 4 aydır maraştayım.hayatımda ilk defa maraşa geldim ama çok güzel bir şehir. >> Karalahanın iyotu etkisiz hale geitirdiğine dair bir yazı var sizlerle paylaşmak istiyorum.İyot eksi >> Diğer çalışma bölgesine dahil köylere gittiğimiz için belki ödeme yapılabilir. Çünkü il/ilçedeki ark >> Doymuş Yağlar: Genel olarak hayvansal gıdalarda bulunan doymuş yağlar fazla alındığında kolester >> Bitkisel yağlar içerisinde önemli yere sahip uçucu yağlar,kullanım alanları ve aromaterapi. Aroma >> Kredi Tutarı 600 milyon Amerikan doları . Vade 2001-2007 . Dünya Bankası Takım Li >> KETEN YAĞI Keten yağı, keten (Linum usitatissimum L.) bitkisinin tohumlarından elde edilen bir >> diyar 21 arkadaşım nereden bu bilgiyi aldığımı sormuş. Ben 5 yıl sulama birliğinde ziraat müh. olara >> diyar 21 arkadaşım nereden bu bilgiyi aldığımı sormuş. Ben 5 yıl sulama birliğinde ziraat müh. olara >> raporlardan bahsetmişsiniz.eskiden belirli bir taslak vardı onun üzerine çalışmalar ,ziyaretler işle >> duyduğum kadarıyla ekmek fırınlarında ziraat mühendisi çalıştırıyorlarmış,burada mühendise ne yaptır >> duyduğum kadarıyla ekmek fırınlarında ziraat mühendisi çalıştırıyorlarmış,burada mühendise ne yaptır >> Biyodizel tamamen bitkisel yağlardan katalizör yardımıyla elde edilen ve dizel araçlarda hiç bir mod >> 1. Öncelikle 200 ml Metanol yarım litrelik karıştırma kabına alınır Metanol havadaki su buharı >> 1-Süzme: Yağı 35 oC’ye kadar ısıtıp huninin üstüne yerleştirilmis iki adet kahve filtresinden geçiri >> bu ne saçma şey ya...sınavı birlik başkanlarımı yapacak allah aşkına...birlik başkanları zaten köylü >> bu ne saçma şey ya...sınavı birlik başkanlarımı yapacak allah aşkına...birlik başkanları zaten köylü >> ahmet volkan kardeşim tüm yazıları baştan sona okursan içeriğini anlarsın...eğer anlamadıysan ben s >> 13 Nisan 2007 CUMA Resmî Gazete Sayı : 26492 TEBLİĞ Tarım ve Köyişleri Bakanlığınd >> bitkisel özellikleri tohumlarında %50 oranın-da yağ bulunmaktadır. bir jojoba bitkisinden; >> apal neden bukadar doğru konuşuyorsun ki ? sabah sabah gerildim iyice. gemisini yürüten kaptan derle >> slm arkadaşlar.maaşlardaki dengesizlik,ilçe ve ilden ilgisizlik,memur olduğumuzu ispatlıyan bi kimli >> Arkadaşlar ben artık birlikte çalışmıyorum. Tarım danışmanıyım. Diyar 21 arkadaşım bu uygulama herke >> veterkan kardeşim şimdi siz köyde ikamet etmiyormusunuz. akşam mesai bitiminde köyü terkedebiliyormu >> Arıcılık ARICILIKTA KULLANILAN ARAÇ VE GEREÇLER A- Arı Kovanları Ve Özellikleri Arıcılı >> vallah apal arkadaşım kusura bakma seni çok rahatsız ediyoruz ama sanırım bu gibi konularda senin bi >> değerli arkadaşlar birlikler hakkında tek söylenilmesi gereken şey birlik müdürü olan ziraat mühendi >> Toç-Bir Sen'e Açtığı Dava için teşekkürler.... Gerçekten bu değişikliklere hepimizin ihtiyacı var >> köyde ikamet neden işine geliyor bazılarının çünkü orada bir amirin yok kaldıkça köylüleşiyorsunuz >> sayın beta arkadaşım seni bir umutsuzluk içinde görüyorum...sebeb ne acaba..kendine destek olamayan >> arkadaşlar bazen dikkat ediyorum yeni gelen arkadaşlar hernedense işte biz ösym.tarfında yerleştiril >> Damla sulamaya faizsiz kredi geliyor Küresel ısınma nedeniyle su kaynakları azalırken, tarımda “s >> sayın beta arkadaşım seni bir umutsuzluk içinde görüyorum...sebeb ne acaba..kendine destek olamayan >> arkadaşlar bazen dikkat ediyorum yeni gelen arkadaşlar hernedense işte biz ösym.tarfında yerleştiril >> DIŞ KUVVETLER KAYALARIN ÇÖZÜLMESİ, TOPRAK OLUŞUMU VE TOPRAK ÇEŞİTLERİ 1. Kayaların Çözülmesi Kaya >> TOPRAĞIN İYİLEŞTİRİLMESİ 1-DRENAJ: Çoğu bitki suyun iyi drene edilmesini fakat hızlı bir şekilde k >> ...arkadaşlar ben hem foruma yeni katılan hemde sizler gibi 4/b sözleşmeli memur adayıyım..fethiye b >> ...arkadaşlar ben hem foruma yeni katılan hemde sizler gibi 4/b sözleşmeli memur adayıyım..fethiye b >> ...arkadaşlar ben hem foruma yeni katılan hemde sizler gibi 4/b sözleşmeli memur adayıyım..fethiye b >> sevgili site yöneticileri sitede bakıyorumki herkes ayrı telden çalıyor. yani tüm konuşulanlar birey >> sevgili kardeşim passenger. sakın yanlış anlama . lakin senin bir derdin olduda bizler bildiğimizi s >> yeni gelen arkadaşları tebrik ederim.dışarda bu işi isteyen çok meslektaşımız var.ek yerleştirmede e >> Domates hastalıklarını etmenlerine göre fizyolojik ve virüs gibi patojenlerin sebep olduğu patojenik >> arkadaşım bilindiği gibi seracılık antalya bölgemizde yaygın. nerede ikamet ettiğini bilmiyorum ama >> arkadaşar osym bukuralı kaldırmış (memurlar net). hemde 333 lük 4/b atamalarında uygulanmış. mer >> arkadaşlar şu bir gerçek 4-b li olmanın temel esasları belli o yüzden tayin hakkı veya arazi tazmin >> helal olsun valla tam ve kesin yazmışsın umarım dediğn gibi olur.ama göz ardı ettiğin şey bu proje e >> bende bir çiftçiden duyduğumu anlatayım canavar otu hakkında. m.kemalpaşa taraflarında çiftçinin ara >> kusura bakmayın ben pek sık mesaj yazamıyorum ama yazdıklarınızı okuyunca özür dilerim ama komik gel >> ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞINA (Çalışma Genel Müdürlüğü) …/…/…….. tarihinden bu yan >> arkadaşlar bnizim sözleşmemiz şuan biryıllık görünüyor. dolayısıyla yıllık izninin başka yıla devret >> Anız Yangınları: Yurdumuzda hububat hasadından sonra verimin yüksek olduğu ve saman sıkıntısı olm >> Hava ve su gibi, canlıların yaşaması için vazgeçilmez unsurlardan bir diğeri de topraktır. Toprak, b >> Toprak Kirliliği: Yirminci asrın başından itibaren modern tarıma geçilmesi ve sanayileşmenin hızl >> Toprak Tahlili Analiz niçin gereklidir? Çifçinin kafasında, arazisinde yetiş >> Terimler Sözlüğü. AKAR : Genellikle karada, pek azıda tatlısuda yaşayan, anten ve kanattan y >> Arkadaşlar bugünkü BU TOPRAĞIN SESİ programında Tarım Bakanlığı Personel Genel Müdürü konuktu ve pro >> nilüfer hanım nohut ekilmesinin ne gibi bir faydası olacak canavar otuna? gerçekten bilmediğim için >> Arkadaşlar yıllık izin elbette var sözleşmemizi biz yıllık yapıyoruz 1 yıl içerisinde 20 gün izin ha >> peki yemeklik yağ kullanıma kimyasal ilaç kullanımı olarak mı algılanıyor acaba.size garip gelebilir >> bemim kardeşim anlaşılıyorki kızmış ve kızgınlığıda bana karşı devam ediyor. 1.. her konuda haklıs >> [ sözleşmeli personelde asalet diye bir şey olmaz tepkiniz güzel ama bir asaletinizin olmasını >> arkadaşlar tekrar araştırdım kanunlarda yazan kural bu ama DEMİ kardeşimizin dediği gibi 4/b li olma >> nevsehirde denge tazminatı yok..burada eski-yeni dahil en fazla maaş 1170 ytl..ayrıca bu becayiş sar >> evet arkadaşım aynı durum bizlerde de var.bazen dile getiriyoruz ilçedeki arkadaşlara ama pek birşey >> Becayiş Konusunda Tarım Bakanlığı Pesonel Genel Müdürünün sözlerini sana aktarayım. Diyorki Becayiş >> bende becayiş konusunun daha da genişleyeceğini duydum..inşallah becayiş değilde atama yönetmeliğine >> Bunun için ne gibi bir çalışma yaptınız? bizim bu konuya katkımız nasıl olabilir ilk sayfaya nasıl t >> KıRqınLıqıM aSk'a...! Biliyorum konuşacak bir şeyimiz kalmadı, paylaşacak hiç bir şeyimiz yok. Y >> Öldürecektim seni bende Kendimde o gücü bulabilseydim eğer... Sindiremeyecektim senden kalanları b >> HAYATI ISKALAMA LÜKSÜN YOK SENiN ! Bir aşk için yapabileceğin her şeyi yaptığına inanıyorsan ve >> Hava çok soğuk! Üşüyorum, hem de çok... Ellerim titriyor. Burnum taş kesiliyor sanki. Ya ayaklarım >> YATTIĞIM KAYA Bu akşam o kadar durgun ki sular Gömül benim gibi kedere diyor. İçimde maziden ka >> Herkese iyi akşamlar . Evet 2004 Ocaktan beri birçok meslektaşım gibi bizlerde köy merkezlerinde >> ♠ Kuzuyu Kirpip KanİŞ Dİye Sattilar ♠ Japonya’da binlerce zengin kadına, kuzuları özel >> Bilindiği üzere, 21.03.2006 tarih ve 5473 sayılı Kanunun 1 inci maddesi ile 375 sayılı Kanunun Hükmü >> linke tıklıyorsunuz açılan sayfada resimde görüldüğü gibi yazan sonra karşınıza çıkan sayfada al >> harika bir anlatım ve de eksiksiz.tam benim çalıştığım köylerde yaşanılan olayları anlatıyor.bir de >> TARIMSAL YAYIMI GELİŞTİRME PROJESİ Tarımsal Yayım ; Kırsal Kalkınmayı sağlayan en önemli bil >> arkadaşlar bizler yeni bir olayla karşı karşıyayız mesai saatleri içerisinde rahatlıkla ulaşıp çalış >> şu büyük harflerle yazdığınız konu varya sanırım haklısınız mühendisin nasıl yaşadığını göstereceksi >> Toprak Hazırlığı Bahçe kurulacak arazi uzun süre işlenmemiş ise sürüm öncesi toprak patlatı >> Sen en iyisi bu 3-4 haftalık süreyi yabancı dil öğrenerek geçir..Anladığım kadarıyla bayan bir arkad >> Soğan sak SOĞAN SAK NEMATODU Dişi ve erkeği iplik şeklindedir. Boyları 0.5-1 mm. kadardır. >> ORGANİK ARICILIK NEDİR VE NASIL YAPILIR? Organik arıcılık;doğada bulunan nektar,polen,su ve propoli >> Samsun Tarım Hayvancılık ve Zirai Donatım Fuarı 18-22 Temmuz'da Açılıyor Karadeniz Bölgesi'nin ön >> Türkiye’de bulunan büyük toprak gruplarının sınıflandrılması 3.1. Zonal Topraklar 3.2. İntrazona >> Otun bileşimi Yem bitkilerinin kalitesini belirleyen en önemli kriter, otun besin değeridir. Ha >> koyde kalmaya kimsenin itirazı yok..ama ateş düştüğü yeri yakıo..benim tek derdim eşimle aynı evde o >> baytari arkadsimiza ve esn 322 arkadasimiza katiliyorum. birlikten kuvvet dogar. hepimiz birlik oldu >> bende becayiş konusunun daha da genişleyeceğini duydum..inşallah becayiş değilde atama yönetmeliğine >> [quote author=KadirKavak Zararlısı bu böceğin Haziran-Temmuz'da çıkan erginleri gövdelerin 3-4 m yük >> evet arkadaslar bu ortamda bizim kadroya alınmamız gibi hiçbir duyum yok.kadroyu bırakın 4-blerin la >> merhaba arkadaşlar öncellikle hepinize kolay gelsin eflansu kardeşime bir şey sormak istiyorum aile >> Ixodidae kenelerince taşınan Babesia etkenleri sığırlar dahil çeşitli memeli hayvanlarda görülen ve >> . Ders zili çaldı buyrun forum adminlerim... İlk dersimiz üye onay ve iptali. Resimler tahta >> SEVEBİLME İHTİMALİ Soğuk ve şehirlerarası otobüslerde vazgeçtim çocuk olmaktan Ve beslenme çan >> . Dost musun ? Dost musun? Öyleyse canın canımdır... Aynan olmalıyım... Yüzüne söyleyebilm >> Martı Yüzlü Deniz kıyısında bir martıyla konuşurken görüyormuş dostlarım beni sürekli, Bir kap >> A grubu ve B grubu kadro ne demektir? 29 Ocak 2005 07:01 (A) ve (B) grubu kadro ayrımıKamu >> panetli ve diğer arkadaşlar---bölümüm bahçe-nevşehirdeyim...ancak öğrenmek istediklerim var- nereye >> sevgili meslektaşım nacizane bilgilerimde sana biraz vereyim.don sigortasında çiçek kapsam dışıdır.m >> Arazi Tazminatı Nedir, Kimlere Ödenir? Memurların zam ve tazminatı 2005/8501 sayılı Bakanlar Kurulu >> arkadaşlar tekrar yazıyorum. 2007 kpss ye her üniversite mezunu 4 yıllık lisans mezunu olarak girebi >> Arkadaşlar sizler napmaya çalışıyorsunuz anlamış değilim. Daha becayiş hakkınız yok iken varmış gibi >> http://www.memurlar.net/haber/74484/ tam metniyle aşağıdaki gibi sanırım bu kadro konusunuda ayyuk >> heralde...kadro en güzeli..ancak zor gibi kısa sürede....eş durumundan atama iznide en güzellerden b >> apal--ayrıca dersenizki eş durumundan atama hakkı için birşeyler yapalım...tamam..elimden ne gelirse >> Tüm kamu kurum ve kuruluşlarında çalışan 4/B'li personelin 657'si7/15754 Sayılı Bakanlar Kuruludır. >> İncir Kök Hastalıkları Beyaz Kök Çürüklüğü (Rosellinia necatrix Prill) Kök çürüklüğüne yakal >> güle güle dostum Allah yolunu açık etsin. Yolun gibi bahtın da açık olsun >> bugün sendika genel sekreterini becayiş ve boş kalan yerler için aradım..uygun yer bulsak ve becayiş >> Bitki zararlıları için ev yapımı ilaçlar ------------------------------------------------------- >> arkadaşlar siz bu okuduklarımıza düzenleme mi diyorsunuz?doğumdan sonra işe gireceğiniz şüpheli bir >> 13. AYÇİÇEĞİNİN ÖNEMLİ HASTALIKLARI VE MÜCADELESİ: 13.1. Ayçiçeği Mildiyösü: Ayçiçeğinin en önemli >> bence yaprak büken olabilir.bu kıvrımların içinde ağ gibi yapılar varsa eğer bu yaprak bükendir.Tric >> Arkadaşlar ben kilis ilinde görev yapıyorum biz kilisde 5 sözleşmeli arkadaş tarımsal yayım ve danı >> hasat arkadaşım eğer il içinde değüişiklik yapmak istiyorsan daha önceki mesajımda da yazdığım gibi >> Sözleşmeli personel sözleşmede yazılan ve daha sonra eklenecek bütün eklemeleri kabul eder.adı üzeri >> Zaman akıp gidiyor bir su misali. Bir sınavdır bu dünya diyorum bizimde sorularımız bunlar heralde. >> selam arkadaşlar ben kadro ile ilgili sitede yazdıklarınızı yeni okudum. yeni gelen arkadaşlar daha >> dostum çok güzel özetlemişsin durumu. bende hemen hemen hergün bu üvey evlat lafını kullanıyorum. yü >> arkadaşlar bahardamlanın üzerine gitmişsiniz gibi geldi bana oda sizlerden biri ve sizin gibi düşünü >> selam arkadaşlar ben kadro ile ilgili sitede yazdıklarınızı yeni okudum. yeni gelen arkadaşlar daha >> İKİNCİ BÖLÜM 6. MADDE C DİKKATEDERSENİZ 3 YIL ÇALIŞMA ŞARTI VAR... T.C. TARIM ve KÖYİŞLERİ B >> panatlı sanırım yanlış anlamışsınız..8 afta yasal izin var- ücretli..onun haricinde ücretsiz ekstar >> panatlı- teşekkürler herşey için..benim il içindeki değişiklik sorunumu halletmez.ancak sendikadan b >> sayın tülin61 ve hasat haklısınız düzenlemeyi yanlış yorumlamışım sağlık bakanlığı ve bizim sözleşme >> selam arkadaşlar bensiz yapamayan arkadaşlar için yine ben!bakıyorum bayağı hiddetlenmişsiniz.sözler >> TR90 DÜZEY 2 BÖLGESİ KALKINMA PROGRAMI Programda Teklif Çağrıları 09 Nisan 2007 tarihinde >> ya özür diliyorum ama dayanamayacağım. sorularıda biliyor olmak neden şartlar arasına koyulmamış ki >> 2007 KAMU PERSONEL SEÇME SINAVI (2007-KPSS) LİSANS DÜZEYİ (A GRUBU VE ÖĞRETMENLİK >> mrb aradaşlar yine kafanızı şişireceğim ama başka çarem yok inanın çok sıkılıyorum psikolojim alt üs >> sayın selur daha önceki mesajımda da yazdığım gibi sorunumuzun tek çaresi açılan mahkemenin sonuçlan >> ATATÜRK KURTULUŞ SAVAŞI'NDA Bir gemi yanaştı Samsun'a sabaha karşı Selam durdu kayığı, çaparası, >> dostumm bired habei direk eklemeyelim once uye gibi haber gonderden gonderelim sonra onay yapalim.cu >> Merhaba, Sitenizi ve forumlarınızı üyeniz olarak beğeni ile takip etmakteyim.Çalışmalarınızda başar >> Entansif Süt Sığırı Yetiştiriciliğinde Altlık Materyallerin Kullanımı, Önemi ve Çeşitleri indir >> tulın-61 arkadasım bende sizinle polemiğe girmek istemiyorum. Burada sadece fikirlerimizi, düşünce >> Mısır Yetiştiriciliği Dünyada üretilen mısırın % 27'si insan beslenmesinde, % 73'ü ise hayvan y >> Mısır Yetiştiriciliği Dünyada üretilen mısırın % 27'si insan beslenmesinde, % 73'ü ise hayvan y >> Mısır Çok yönlü kulanım alanına sahip mısırın son yıllarda yeşil yem ve silaj üretimi amacı ile eki >> merhabalar--demi 78-eflansu ve tulın 61 e katılıyorum..ancak 6 ay die bir şart varsa zorrrr..ama bu >> merhaba-bende kendim sendika genel sek. aradım..seçime kadar bir gelişme olmaz dedi. erken seçim siz >> bu gitmeler gitme degil bu gidişin hayra alemet degil yanlız çökerse omuzlarına bir kapa gözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder