27 Mayıs 2013 Pazartesi

Yaşlı olan polis

Polisler den yaşlı olanı konuşmaya başladı. -Tuğba Karataş? dedi -Buyurun memur bey benim Bu sefer genç olanı lafa atıldı… -Tuğba Hanım 2 yıl önce ailenizi bulmak için ifade vermişsiniz. Doğru mu? -Evet, doğru ne oldu? Yoksa ailemi mi buldunuz? -Tuğba Hanım bu ev kime ait biliyor musunuz? -Tabi ki de biliyorum. Yurttan beni alan yaşlı bayanın evi burası o benim okul masraflarımı karşılıyordu bende ona ev işlerinde yardım ediyordum adı Sezen’di. Fakat çok yaşlı olduğu için 2 yıl sonra vefat etmişti bu evi ve biraz para bırakmıştı bana en azından 10 yıl rahat bir şekilde çalışmadan yaşayabileceğim kadar neden sordunuz? Yaşlı olan polis -Biraz oturmamın sakıncası var mı acaba? -ah hayır buyurun oturun kusura bakmayın ne içersiniz. -Teşekkürler fazla vaktinizi almıycaz. O kadın aslında sizin büyükannenizdi. Ailenizin hiçbir ferdi şu an yaşamıyor. Bir kişi dışında bir ablanız var ve Antalya’da yaşıyor. O da sizi arıyormuş kabul ettiğiniz takdir de bir hafta içinde burada olacak. Dilim tutulmuştu adeta koşarak çıktım evden dün gece ki yere gittim. Kumsal da uzandım. Bir zaman sonra Halil ve Emre yanıma geldi. Hava kararmıştı çoktan dün gece ki gençler yine ordaydı. Onların yanına gittim Halil ve Emre peşimden geliyordu. Deli gibi içip ağlıyordum. Eve kaçta gittiğimizi hatırlamıyorum acaba dün gece neler olmuştu? Eve nasıl gelmiştik? Başım çatlıyordu of gene çok içtim .s tam yataktan kalkmak üzereyken birden çıplak olduğumu fark ettim ve burası benim odam değildi… Şu duvarda ki resim olamaz ben ne yaptım böyle!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder